×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

باید از گمانه زنی‌ها در خصوص انتخاب شهردار پرهیز شود

به گزارش خبرنگار مهر، حسن موحدیان ظهر چهارشنبه در نشست علنی شورای اسلامی شهر مشهد در خصوص روند انتخاب شهردار مشهد اظهار کرد: این کار، طبق روال قانونی در حال انجام است و در خصوص انتخاب شهردار باید از گمانه زنی‌ها پرهیز شود چون گمانه زنی کار را مشکل می‌کند.

رئیس شورای شهر مشهد گفت: برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز مطالبه‌ای مردمی و همچنین وظیفه‌ای قانونی است و کوتاهی شهرداری مشهد در این خصوص پذیرفتنی نیست.

وی بیان کرد: موضوع ساخت و ساز با کیفیت از اهمیت زیادی برخوردار است و با تخلفات ساختمانی در هر نقطه‌ای از شهر باید برخورد شود.

موحدیان با بیان اینکه در زلزله ترکیه بیش از ۴۲ هزار نفر جان باختند بیان کرد: شهروندان مشهدی حساسیت ویژه ای در خصوص ساخت و سازهای غیرمجاز دارند و اخیراً گزارشی به دست ما رسیده است که یک ساختمان چهار طبقه بدون اسکلت و صرفاً با دیوار بالا رفته که این موضوع نیز پیگیری می‌شود.

رئیس شورای شهر مشهد گفت: موضوع استقبال از بهار نیز باید مورد توجه باشد تا زائران و مجاوران، نوروزی به یادماندنی را در این کلانشهر تجربه کنند.

وی در ادامه خطاب به اعضایی که با بی نظمی در جلسه حاضر می‌شوند اخطار داد و گفت: از نشست آینده کسانی که بیش از نیم ساعت تأخیر بدون هماهنگی داشته باشند نامشان در جلسه علنی قرائت می‌شود.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.