×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

مردم به شهرداری کمک کنند

به گزارش خبرنگار مهر، حسین نظری معاون خدمات شهری شهرداری تهران در یکصد و بیست و نهمین جلسه شورای شهر تهران با اشاره به برف روز پنجشنبه گفت: همکاران ما در بحث شن پاشی، نمک پاشی و رفع موانع اقدامات متعددی را انجام دادند و بابت کوتاهی‌ها از شهروندان عذرخواهی می‌کنم.

وی ادامه داد: بلافاصله بعد از برف وارد راهپیمایی شدیم و با تمام نیروهای خود رسیدگی به وضعیت راهپیمایی را برعهده گرفتیم.

نظری با بیان اینکه از روز گذشته هماهنگی شهرداری تهران با راهور بیشتر شد گفت: اگر تجهیزات جدید و خلاقیت و نوآوری‌ها مطرح شود حتماً از آن استقبال خواهیم کرد.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران گفت: از بامداد در مرکز کنترل کیفیت ترافیک حضور داشتم و تمام صندوق‌های شن و ماسه پایش شدند و یک نماینده از خدمات شهری در مرکز مانیتورینگ پلیس حضور دارد.

وی گفت: درحال حاضر در اتاق بنده نیز دوربین‌های ترافیکی مستقر است و خداراشاکر هستیم که نعمت برف بر سر ما می‌بارد و تیم‌های خدمات شهری در آماده باش هستند و فردا صبح برودت هوا بیشتر می‌شود و ایجاب می‌کند که در مناطق خاص بیشتر کار کنیم تا شاهد یخ زدگی نباشیم.

نظری گفت: از اعضای شورای شهر تهران می‌خواهیم کمک مردم را برای ما جلب کنند.

در ادامه مهدی عباسی عضو شورای شهر تهران با اشاره به بارش برف گفت: فرهنگ عذرخواهی باید نهادینه شود. عذرخواهی در جایی که نتوانستیم کار کنیم بهترین عملکرد است.

در ادامه احمد علوی با بیان اینکه از روز گذشته می‌دانستیم که سنگین‌ترین برف رخ می‌دهد گفت: چرا باید تنها مدارس مناطق ۱ تا ۵ تعطیل شوند و از این موضوع گلایه کند هستیم.

در ادامه احمد صادقی گفت: هیچ آموزشی داده نشده است که در زمان بارندگی افراد وارد معابر نشوند باید آسیب شناسی ها صورت گیرد و ما از مردم عذرخواهی می‌کنیم.

ناصر امانی عضو شورای اسلامی شهر تهران م بیان داشت: بار عذرخواهی از مردم روی دوش من افتاد مردم در کامنت‌های تویت من گفته بودند که شهر را رها کنید خودش اداره می‌شود

وی افزود: انتقاد من به تصمیم گیران و تصمیم سازان است اقای زاکانی باید از بعد از ظهر روز روز پنجشه در مانیتورینگ حضور پیدا می‌کرد و معاونان و شهرداران را به خط می‌کرد تا آن فاجعه نصفه شب ایجاد نشود.

امانی بیان داشت: بنده ۶ ساعت در مسیر سئول تا اوین بودم و مردم را تا ۳ و نیم نصفه شب دیدم که یا ماشین‌های خود را هل می‌دادند و یا انها را رها کرده و زمین خوران پیاده به خانه می‌رفتند.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.