×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

برخورد سلبی با دست‌فروشان نادرست است

به گزارش خبرگزاری مهر، سعید بیگی مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر به همراه جمعی از مدیران شهری از محور چهارراه حضرت ولیعصر (عج) برای بررسی ظرفیت ساماندهی بازدید کردند.

این بازدید با حضور سید محمد موسوی شهردار منطقه ۱۱ و مسعود رنجبریان مدیرعامل شرکت شهربان و حریم بان برای بررسی وضعیت موجود، شناسایی چالش‌های فعلی و ظرفیت‌های قابل استفاده برای حل معضلات دست‌فروشی و بساط گستری در این محور پر تردد انجام شد.

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل با تاکید بر لزوم ساماندهی این محور اظهار کرد: تردد بدون مانع از حقوق شهروندان است و احقاق آن مهم‌ترین اولویت ماست. باید برنامه‌ریزی برای مساله دست‌فروشی و بساط گستری به شکلی انجام شود که شهروندان دچار مشکل نشوند.

وی اتخاذ تصمیماتی برای برخورد سلبی با دست‌فروشان را عملی نادرست دانست و ادامه داد: معیشت دست‌فروشان هم امر مهمی است که در امکان سنجی و چاره‌جویی به آن توجه خواهیم کرد.

بیگی در پایان تاکید کرد: ساماندهی دست‌فروشان باید با فراهم کردن امکانات لازم برای آنان و خدمت رسانی مناسب به شهروندان صورت بگیرد. در این راستا مقرر شد جلساتی با حضور دستگاه‌های متولی امر تشکیل تا طرح‌های پیشنهادی بررسی و هماهنگی‌های لازم برای اجرا انجام شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.