×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

انتقاد رئیس شورای شهر پرند از نحوه آمارگیری جمعیت در این
شهر

حجت الاسلام محمد محمدنیا در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص مشکلات آمارگیری در پرند اظهار داشت: وقتی من نمی‌توانم وارد سایت آمار گیری در پرند شوم، از مردم عادی چه انتظاری می‌رود.

وی افزود: در شرایطی که استقلال سیاسی پرند به جمعیت آن بستگی دارد، این شیوه از بازشماری جمعیت که بیشتر شبیه بازشماری ریسکی است، بعید می‌دانم گره‌ای از مشکلات ما را حل کند.

رئیس شورای اسلامی پرند افزود: اگر قرار است با این مکانیزم جمعیت سرشماری شود، راه‌های بهتری مثل محاسبه تعداد فیش‌های آب و برق برای به‌دست آمدن جمعیت حدودی پرند وجود داشت که دردسر کمتری داشت.

وی گفت: این در حالی است که توزیع برخی اعتبارات و حمایت‌ها از منابع دولتی بر اساس جمعیت صورت می‌گیرد و با در نظر گرفتن همین یک نکته قطعاً شهرهایی مانند پرند سال‌ها است که به خاطر روزآمد نبودن آمارهای جمعیتی ضرر می‌کنند.

بر اساس این گزارش، اخیراً به صورت پایلوت آمارگیری نفوس و مسکن در برخی شهرها با شیوه برخط آ غاز شده که شهر پرند نیز یکی از این شهرها است، اما آنچه موجب تأسف همگان شده، بی توجهی به مسائل مهم و بسیار جدی است که باعث ایجاد اختلال در روند سرشماری و آمارگیری خواهد شد، به این ترتیب حتی بعد از صرف هزینه‌های فراوان باز هم این آمارها متناسب با واقعیت نبوده و باز هم شاهد زیان دیدن مردم بسیاری از شهرها همچون پرند در بهره مندی از امتیازات خواهیم بود.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.