×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

حضور پرقدرت شرکت لوازم خانگی پارس در نمایشگاه بین المللی / بازدید وزیر صمت از توانمندی های پارس

بر پایه گزارش روابط عمومی لوازم خانگی پارس، در این نمایشگاه ۴۵۶ شرکت داخلی و هشت برند خارجی حضور پیدا کردند. شرکت لوازم خانگی پارس نیز با ارائه محصولات جدید و همچینین محصولاتی که بیشتر مورد پسند مخاطبان است، در این نمایشگاه حضور یافت.غرفه لوازم خانگی پارس در سالن ۳۸ و در کنار برندهای برتر ایرانی در معرض دید بازدیدکنندگان این نمایشگاه قرار داشت و مورد استقبال بازدیدکنندگان قرار گرفت.نمایشگاه صنعت لوازم خانگی از گرید «A پلاس» برخوردار است که بالاترین گرید در رتبه‌بندی نمایشگاه‌هاست که همزمان با برگزاری نمایشگاه چند رویداد علمی در آن برگزاری می شود. همچنین شاهد انعقاد قراردادهای صادراتی و پذیرایی از چندین هیات خارجی در این نمایشگاه بودیم.در این رویداد صنفی در کنار برگزاری نمایشگاه، پنلهای تخصصی زیر در نظر گرفته شده بود که عبارت بودند از : برگزاری سمینار علمی همراه با پنل‌های تخصصی «فرصت‌های سرمایه‌گذاری مشترک و صادراتی صنعت لوازم‌خانگی در کشورهای همسایه با تمرکز بر اوراسیا» و همچنین رویداد تخصصی با تمرکز بر توسعه عمق ساخت داخل و رونمایی و توسعه تولید لوازم‌خانگی هوشمند از دیگر برنامه‌های این نمایشگاه است.
بازدید وزیر صمت از غرفه لوازم خانگی پارسدر اولین روز از برگزاری این نمایشگاه، سید رضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت ضمن افتتاح این نمایشگاه از غرفه برخی از شرکت های تولیدکننده لوازم خانگی بازدید کرد. وزیر صمت با حضور در غرفه لوازم خانگی پارس پیگیر مشکلات تولید این شرکت شد.در این بازدید مدیران پارس گزارشی از توانمندی‌های تولید لوازم خانگی در این شرکت پرسابقه به وزیر صمت ارائه کردند. مدیران پارس همچنین پیشنهاداتی که می تواند به رونق تولید در صنعت لوازم خانگی کشور منجر شود را با وزیر در میان گذاشتند.
اجازه ندادیم تحریم ها اثر کندایرج محمدزاده مدیرعامل لوام خانگی پارس در این نمایشگاه با خبرنگاران دیدار کرد و با اشاره به شعار سال که در آن مقام معظم رهبری همچنان بر تولید تاکید داشتند گفت: «بدخواهان ایران اسلامی هر وقتی که احساس کنند ما می‌توانیم روی پای خود ایستاده و بدون کمک دیگران نیازهای خود را برآورده کنیم تلاش می‌کنند با روش‌های مختلف به این استقلال آسیب بزنند. ما در پارس تلاش کردیم در سالهای تحریمی اجازه ندهیم مردم و به خصوص اقشار آسیب پذیر دراین برهه دچار کمبود لوازم و خسارت شوند»مدیرعامل لوازم پارس با اشاره به قدمت و کیفیت محصولات پارس گفت: «گاهی در کشور مطرح می‌شود که کیفیت محصولات خانگی ایرانی پایین است در حالی که این گونه نیست و برای نمونه در همین کارخانه سالیان متمادی محصولاتی تولید شده که بیش از ۲۰ سال است در خانه های ایرانیان همچنان کار می‌کند.»محمد زاده همچنین تاکید کرد: «مهمترین رسالت ما در این واحد صنعتی این است که ابتدا چراغ تولید را روشن نگهداریم، حقوق کارگران و شاغلان را بموقع پرداخت کنیم و در کنار آن محصولاتی با کیفیت و قیمت پایین تولید کرده تا افراد کم درآمد و متوسط جامعه که قادر به خرید محصولات مشابه خارجی نیستند بتوانند آن را براحتی خریداری کنند.»
پارس با بیش از ۴۰ سال سابقه فعالیت در حوزه تولید لوازم خانگی از پرسابقه ترین برندهای ایرانی است که همچنان مشغول به تولید لوازم خانگی با کیفیت در ایران است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.