×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

میزبانی منطقه ۱۳ از جاماندگان اربعین با برپایی موکب فرهنگی

 به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳،  محمد هادی علی احمدی با اشاره به پیاده روی خانوادگی عزاداران اربعین حسینی از میدان امام حسین(ع) تا مرقد حضرت عبدالعظیم حسنی گفت: این منطقه در آستانه فرارسیدن اربعین حسینی و به رسم هر ساله در مراسم پیاده‌روی جاماندگان از سفر به کربلا، اقدام به برپایی موکب‌ عزاداری، غرفه‌های فرهنگی و پذیرایی از شرکت‌کنندگان می‌کند.

وی افزود: به رسم موکب‌های بین راه در مسیر پیاده‌روی به‌ سوی کربلا که از میهمانان حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) پذیرایی می‌کنند، پنج غرفه در خیابان ۱۷ شهریور نبش خشکبارچی شامل ۵ غرفه فرهنگی شامل پذیرایی، مشاوره مذهبی و عرضه محصولات  فرهنگی، سلامت، کودک، عفاف و حجاب، قاب عکس یادگاری بارگاه امام حسین (ع) وخدمات عمومی شامل واکس و تعمیر کفش  استقرار می یابد.

شهردار منطقه ۱۳ بر لزوم آماده سازی محدوده و ارائه خدمات بهتر به زائران تاکید کرد و گفت : در همین راستا فضا سازی محدوده متناسب با ایام اربعین اباعبدالله الحسین(ع) انجام شده و همکاری های لازم بین معاونت های اجرایی و همچنین پلیس راهور، بسیج، اورژانس و آتش نشانی و سایر دستگاه‌ها در راستای برگزاری هرچه بهتر مراسم عزاداری  اربعین انجام شده است.

راهپیمایی جاماندگان اربعین صبح روز شنبه، بیست و شش شهریور ماه از میدان امام حسین(ع) تا حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برگزار می شود.

انتهای پیام 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.