×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

تصویب ۱۱۰۰ میلیارد تومان برای راه های روستائی استان کرمان

به گزارش روستانیوز به نقل از ایسنا، سیدمصطفی آیت اللهی موسوی امروز ۲۳ شهریورماه در جلسه کمیسیون راه های استان کرمان اظهار کرد: ۱۱۴ نقطه حادثه خیز درون شهری در استان شناسایی شده که امسال رفع شوند و تاکنون ۳۵ نقطه اصلاح و ۱۶ نقطه در دست اقدام است و ۴۷ درصد کار انجام شده است.

وی افزود: ۱۴۰ نقطه حادثه خیز در محورهای برون شهری استان نیز شناسائی و به تهران ارسال شده تا تائید نهایی شده و در دستور کار اصلاح قرار بگیرد.

موسوی تصریح کرد: برای حذف و اصلاح نقاط حادثه خیز ۳۵۰ میلیارد تومان در سفر ریاست جمهوری به استان مصوب شد که برای نخستین بار این اتفاق افتاد و با توجه به کمبود راهدارخانه ها، در سفر برای این موضوع نیز ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار دیده شد.

معاون استاندار کرمان با اشاره به تصویب ۱۱۰۰ میلیارد تومان برای راه های روستائی استان در سفر هیئت دولت بیان کرد: برای باند دوم محور کرمان – کوهپایه نیز تصمیماتی اتخاذ و برای تکمیل باند در سفر ریاست جمهوری اعتبار گذاشته شد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ علی رضایی رئیس پلیس راه شمال استان کرمان نیز در این جلسه اظهار کرد: در پنج ماهه سال جاری ۹ درصد کاهش حوادث رانندگی و ۸ درصد کاهش تلفات را داشته ایم.

وی با اشاره به جان باختن ۹۹ نفر از مصدومان تصادفات رانندگی در بیمارستان ها افزود: اگر توجه بیشتری در وزارت بهداشت و بخش درمان صورت بگیرد تعداد قابل توجهی از تلفات کم می شود.

رضایی بیان کرد: بیشترین تصادفات منجر به فوت مربوط به شهرستان های کرمان، سیرجان، زرند و شهربابک و بیشترین تلفات را نیز سه شهرستان اول دارند.

رئیس پلیس راه استان کرمان گفت: واژگونی یکی از چالش های استان در حوادث رانندگی است که اغلب به دلیل سرعت و یا خستگی و خواب آلودگی اتفاق می افتد.

وی با اشاره به اینکه به ازای هر ۱۲۰ کیلومتر در استان کرمان یک دوربین داریم، گفت: اولویت ما برخورد با متخلفان سرعت غیرمجاز است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.