×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

رویکرد تحولی شهرداری باید در احکام برنامه چهارم نمایان شود

به گزارش خبرگزاری مهر، نشست شورای راهبری و تلفیق برنامه چهارم شهرداری تهران به ریاست لطف ا… فروزنده معاون شهردارتهران و با حضور شهرابی دبیر شورای راهبری و تلفیق و اعضای این شورا به میزبانی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با محوریت بررسی احکام پیشنهادی کمیته‌های تخصصی «ایمنی و مدیریت بحران»، «شهرسازی و معماری»، «سرمایه انسانی»، «فنی و عمرانی»، «حمل و نقل و ترافیک» در مرکز فرماندهی و ستاد مدیریت بحران شهر تهران برگزار شد.

فروزنده، معاون برنامه ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران بازخوانی احکام برنامه سوم توسعه شهر تهران و نگارش برنامه چهارم بر اساس رویکردهای شهرداری تهران را ضروری دانست و افزود: کمیته‌های تخصصی برنامه چهارم شهرداری تهران ضمن بررسی احکام برنامه سوم، باید پیشنهادات احکام جدید خود را به شورای راهبری و تلفیق ارائه دهند.

رئیس شورای راهبری و تلفیق برنامه چهارم شهرداری تهران تاکید کرد: باید با تلاش جمعی برنامه‌ای را تدوین کنیم که به مفهوم واقعی عملیاتی باشد و تمامی تغییر دیدگاه‌ها و رویکردهای این دوره شهرداری تهران، باید در آن گنجانده شود.

وی با بیان اینکه احکام برنامه چهارم باید منطبق با الزامات تعیین شده از سوی شورای شهر باشد، خاطرنشان ساخت: برنامه چهارم باید با نگاه تحولی تنظیم شود و ضمن پرهیز از پرداختن به احکام زائد و فاقد خروجی، برای جمع بندی احکام روشن و هدفمند و قابل اجرا، سنجش و رصد تلاش صورت گیرد.

لطف ا… فروزنده همچنین راهبری هایی را در خصوص نحوه پرداختن به احکام حوزه‌های بحران و ایمنی، سرمایه انسانی، شهرسازی و حمل و نقل و ترافیک بیان کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.