×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

واگذاری ۸۲۰ دستگاه اتوبوس و ون به شهرداری‌ها

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی جمالی نژاد گفت: طی یک سال فعالیت دولت مردمی سیزدهم، برنامه ریزی های مختلفی به منظور نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی شهری و تجهیز شهرداری‌ها و دهیاری‌ها به ماشین آلات و تجهیزات عمرانی و خدماتی با بهره گیری از ظرفیت تولیدکنندگان داخلی به منظور تقویت بنیه مدیریت شهری و روستایی و ارتقای سطح خدمت رسانی به هموطنان عزیزمان صورت گرفت.

وی افزود: در مجموع از زمان آغاز به کار دولت سیزدهم از یک سال گذشته تاکنون؛ قرارداد تولید ۹ هزار و ۸۰۰ دستگاه خودروهای حمل و نقل عمومی شامل اتوبوس و ون با تولیدکنندگان داخلی امضا شده است و در این مرحله ۸۲۰ دستگاه اتوبوس و ون به شهرداری‌ها واگذار می‌شود.

جمالی نژاد اضافه کرد: اقدامات صورت گرفته در زمینه انعقاد قرارداد تولید ۴۸۰۰ دستگاه اتوبوس که در این مرحله ۵۰۰ دستگاه آن واگذار می‌شود، ظرف ۱۰ سال اخیر بی سابقه است.

رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاریها کشور همچنین به اعطای تسهیلات برای نوسازی ناوگان تاکسیرانی شهری به عنوان یکی از برنامه‌های سال ۱۴۰۱ در خصوص نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی شهری اشاره نمود و گفت: از ابتدای سال بیش از ۲۵۰۰ دستگاه تاکسی نوسازی شده است.

جمالی نژاد ادامه داد: همچنین در یک سال نخست فعالیت دولت سیزدهم، قرارداد ساخت بیش از یک هزار دستگاه انواع ماشین آلات عمرانی، خدماتی و تجهیزات موردنیاز شهرداری‌ها و دهیاری‌ها شامل ماشین آتش نشانی، نردبان آتش نشانی، لودر، مینی لودر، بکهولودر، ست هیدرولیک امداد، … امضا شده و در این مرحله ۶۴۴ دستگاه واگذار می‌شود.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.