×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

بهره‌برداری از نخستین بوستان مادر و کودک در شهر تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا شرفی درباره اقدامات انجام شده این منطقه در حوزه فضای سبز در یکسال گذشته گفت: منطقه ۱۰ از جمله مناطقی است که متأسفانه با فقر در حوزه فضای سبز روبه‌رو است. این در حالی است که این منطقه پرتراکم‌ترین منطقه شهری در تهران است اما سرانه فضای آن به ازای هر ۱۰۰ نفر، ۲.۷ متر است.

وی با بیان اینکه مدیریت شهری با توجه به ویژگی‌های منطقه ۱۰، رویکرد خویش را در حفظ، حراست، تقویت و توسعه فضای سبز قرار داده است، اظهار کرد: شهرداری منطقه ۱۰ برای افزایش سرانه فضای سبز و همچنین افزایش خدمات رسانی و رضایتمندی شهروندان، از سال گذشته روند تملک باغات باقی مانده در سطح منطقه و همچنین تعداد دیگری از امکان را در دستورکار خویش قرار داده است.

شهردار منطقه ۱۰ با اشاره به تملک باغ نظر و اجرایی شدن روند احداث آن به عنوان بوستان تصریح کرد: هم‌اکنون فرآیند احداث این بوستان در جریان است و امیدوارم طی هفته‌های آینده این پارک که نخستین بوستان تخصصی مادر و کودک در شهر تهران است، مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

شرفی با بیان اینکه فرایند تملک باغ عزیزیان پایان یافته و آغاز عملیات احداث بوستان آن در نوبت اجرا است، خاطرنشان کرد: همچنین با پیگیری‌های فراوانی شهرداری منطقه ۱۰، در یکی از محلات فاقد فضای سبز و بوستان، موفق شدیم زمینی را تملک کنیم که فرایند پایانی خریداری آن در جریان است.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.