×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

راه‌اندازی سه میدان میوه و تره‌بار در شرق تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، فاطمه تنهایی بعد از برگزاری جلسه هم اندیشی با مدیر عامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران گفت: با توجه به تأکیدات شهردار تهران مبنی بر ضرورت افزایش سرانه‌های خدماتی به ویژه میادین میوه و تره‌بار؛ در بازدید مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران از ظرفیت بازار و میادین سطح منطقه؛ احداث سه بازار میوه و تره‌بار پیشنهاد شده است.

شهردار منطقه ۸ با اشاره به بازدید میدانی و بررسی املاک موجود در سطح منطقه افزود: به‌واسطه کمبود زمین و ملک در سایر محلات و بافت متراکم منطقه، بعد از نیازسنجی و با توجه به پراکندگی و همجواری با محلات مجاور، سه بازار در نقاط مختلف محله فدک از سوی شهرداری منطقه ۸ به سازمان میادین شهرداری پیشنهاد و و این فضاها رصد شد.

تنهایی ادامه داد: هم اکنون هفت میدان تره‌بار در شش محله منطقه به صورت روزانه فعالیت می‌کنند و در تلاش هستیم با پیگیری و رفع مشکلات و تجهیز میادین تره بار در محله سبلان و محله فدک، بازارهای موجود راه اندازی و دسترسی شهروندان به خدمات آسان‌تر شود.

ایوب فصاحت مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران با همراهی فاطمه تنهایی بعد از بررسی ظرفیت‌های سطح منطقه با حضور در بازار تره بار اکبری محله دردشت، بر رفع مشکل و خدمت رسانی بهینه تاکید کرد و دستوراتی را جهت غرفه‌ها و تغییراتی در نقشه داخلی و راه اندازی غرفه گوشت و مرغ به معاونین ابلاغ کرد تا سطح خدمات رسانی به شهروندان ارتقا یابد.

شهردار منطقه ۸ در پایان به عزم منطقه جهت افزایش سرانه خدماتی تاکید کرد و افزود: حرکت به سمت تشویق مالکین به مشارکت با شهرداری جهت تأمین و افزایش سرانه فضای خدماتی، بخشی از تلاش‌های مدیریت شهری منطقه بوده و همچنین کسب اعتبارات لازم جهت تملک املاک مناسب از دیگر برنامه آتی منطقه در این حوزه خدمت رسان است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.