×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

عملیات اجرایی گازرسانی به ۲۶ روستای شهرستان طالقان انجام شد

به گزارش روستانیوز، استاندار البرز به همراه علی حدادی  نماینده مردم طالقان، نظرآباد، ساوجبلاغ و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی و سایر مسوولان استانی، شهرستانی پس از گلباران گلزار شهدای طالقان به افتتاح پروژه های هفته گرامیداشت شهرستان طالقان پرداخت.
عبداللهی با اعلام خبر افتتاح ۲۸ پروژه با اعتبار ۱۰۸ میلیارد تومان در شهرستان طالقان گفت: شهرستان طالقان به عنوان یکی از برجسته ترین نقاط گردشگری استان البرز محسوب می شود.
وی با اشاره به اهتمام دولت مردمی سیزدهم  مبنی بر خدمت رسانی و رفع محرومیت ازمناطق کشور، اصلی ترین برنامه های افتتاح شده در شهرستان طالقان  را افتتاح پروژه های مرتبط با گازرسانی  عنوان کرد و افزود:شهرستان طالقان به عنوان یکی از برجسته ترین نقاط گردشگری استان البرز محسوب می شود.
استاندار البرز با اشاره به اینکه  عملیات اجرایی گازرسانی در ۲۶ روستای صعب العبور در طالقان با هدف رشد صنعت گردشگری در این شهرستان انجام شد،وجود ۸۰ روستا در شهرستان طالقان را امتیازی برای استان البرز خواند و خاطرنشان کرد: با هدف ارتقاء رشد کمی و کیفی صنعت گردشگرگی ۲۸ پروژه عمرانی با اعتباری حدود ۱۰۸ میلیارد تومان در طالقان به اجرا می رسد.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.