×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

ساماندهی مترو برای اول مهر مهمترین اولویت مدیریت شهری است

به گزارش خبرگزاری مهر؛ طی آئینی تکریم و معارفه که با حضور شفیعی معاون حمل و نقل و ترافیک، گودرزی رئیس سازمان بازرسی شهرداری، سید مناف هاشمی رئیس هیئت مدیره شرکت بهره برداری مترو و جمعی از معاونان و مدیران این حوزه برگزار و ضمن قدردانی از زحمات مهدی شایسته اصل مدیر عامل قبلی شرکت بهره برداری مترو، حامد عباسی نامی به عنوان سرپرست شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه معرفی شد.

در این نشست سید مجتبی شفیعی معاون حمل و نقل و ترافیک با اشاره به اینکه در شرایط فعلی شرکت بهره‌برداری مترو یکی از مهم‌ترین حوزه‌های خدمات‌رسان به شهروندان است، گفت: با توجه به وجود موضوعات زیاد از یکسو و زمان محدود از سوی دیگر، باید با رویکرد اولویت بندی به صورت فرآیند و سیستماتیک به امور جاری رسیدگی شود.

شفیعی با تاکید بر لزوم ارتباط تنگاتنگ با شهروندان افزود: نکته حائز اهمیت دیگر که انتظار می‌رود مدیر عامل جدید در نظر بگیرد، توجه و دقت به جزئیات بویژه در ایستگاه‌های مترو است که می‌تواند گاهی با بکارگیری یک ابتکار عمل و یا هزینه جزئی، اقدام مؤثری به نفع شهروندان باشد.

معاون حمل و نقل و ترافیک همچنین از زحمات شبانه‌روزی مهدی شایسته اصل قدردانی کرد و گفت: ایشان انصافاً در زمان سخت و پر چالشی قبول مسئولیت کرد و امیدواریم مدیرعامل جدید با اتکا به تجربیات و ایده‌هایی که در بدنه شرکت وجود دارد تحت یک نظام مشارکتی به نحو اکمل وظایف خود را انجام دهد.

در ادامه این آئین گودرزی، رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران نیز ضمن قدردانی از تلاش‌های مدیرعامل قبلی گفت: یکی از ابتکارات خوب شهردار تهران، صدور احکام یکساله مدیریت است و تغییر مدیران لزوماً به معنای ناکارآمدی و یا دارای مفهوم منفی نیست بلکه فرصتی برای ظهور ظرفیت‌های جدید و جایگزینی ظرفیت‌های گذشته است.

سید مناف هاشمی رئیس هیئت مدیره شرکت بهره‌برداری راه‌آهن شهری تهران و حومه همچنین ضمن قدردانی و خیر مقدم به مدیران سابق و جدید گفت: یکی از آرزوهای بزرگ همه مدیران شهری و همه شهروندان تهرانی حمل و نقل پاک است و ما افتخار می‌کنیم که در حوزه حمل و نقل شهری بیش از ۲۰ سال تجربه کاری داریم.

هاشمی ادامه داد: با وجود داشتن زیرساخت و تجهیزات قطعاً باز هم باید به مسئله اورهال و امنیت مترو توجه ویژه شود و از این منظر هیئت مدیره شرکت از هیچ کمکی دریغ نخواهد کرد.

در این نشست مهدی شایسته اصل نیز از زحمات همکاران و تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان شرکت بهره‌برداری تشکر کرد.

همچنین عباسی نامی سرپرست جدید شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه، ضمن قدردانی از تلاش‌های گذشته و اشاره به اینکه خود نیز از مدیران قبلی این شرکت بوده است گفت: بازگشایی مدارس و تدابیر روز اول مهر در حال حاضر اولویت اول برنامه‌های میان‌مدت است و در بلندمدت و تا پایان سال حتماً تصمیمات و اقدامات جدیدی در حوزه اورهال قطارها داریم که امیدواریم با همکاری جمعی به نحو احسن در خدمت مردم باشیم.

نامی همچنین به استفاده از ظرفیت‌های بدنه این شرکت در جایگاه مدیریت نیز اشاره کرد.

گفتنی است در پایان این مراسم ضمن معرفی حامد عباسی نامی به عنوان سرپرست و عضو هیئت مدیره شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه، از زحمات مهدی شایسته اصل مدیرعامل سابق این شرکت با اهدای لوح سپاس قدردانی شد.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.