×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

تاثیر پروژه ادامه یادگار امام(ره) بر بار ترافیکی بزرگراه امام علی(ع) و بافت فرسوده منطقه

به گزارش خبرنگار شهر، مهدی چمران  در مراسم آغاز به کار عملیات ادامه بزرگراه یادگار امام (ره) گفت: از این پروژه خاطرات تلخ و شیرینی داریم؛ در شروع کار آن تاکید داشتیم که در دو سطح همسطح و غیر همسطح اجرا شود تا مانند بزرگراه نواب نشود لذا طراحی و اجرای طرح جدید چند سال طول کشید. 

وی افزود: قرار بود این پروژه ادامه پیدا کند و طرح ادامه آن هم به طرف غرب و هم به طرف جنوب بود که مسیر را سریع و راحت خواهد کرد، البته طرح دیگری نیز وجود دارد که به سمت میدان نهم دی ادامه پیدا کند.
رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: بزرگراه یادگار امام یک بزرگراه شمالی جنوبی در غرب تهران است و حتی می تواند از بار ترافیکی بزرگراه امام علی(ع) که آن هم یک بزرگراه شمالی-جنوبی در شرق تهران است، هم کم کند.
وی با اشاره به توقف عملیات عمرانی طرح توسعه بزرگراه یادگار امام در دوره گذشته مدیریت شهری بیان کرد:  متاسفانه شاهد بودیم در ۴ سال گذشته عملیات عمرانی این بخش متوقف شد اما خوشبختانه در دوره جدید این پروژه جزو اولویت های شهرداری تهران است 
مهدی چمران یادآور شد: شورای شهر نیز  در بودجه ریزی پروژه یادگار امام(ره) را نیز جزو اولویت های خود قرار داد و امیدواریم هرچه زودتر شاهد دسترسی مردم به جاده ساوه و آزادراه راه تهران- قم باشیم.
وی با اشاره به طرح توسعه غربی بزرگراه یادگار امام(ره) تاکید کرد: اجرای طرح توسعه غربی این بزرگراه نیاز به بودجه بالایی دارد چرا که در این محور معارضان ملکی زیادی قرار دارد و برای تملک آن که بیشتر ریزدانه هستند نیاز به منابع مالی زیادی دارد.
رئیس شورای شهر تهران در انتهای صحبت های خود گفت: اعتقاد داریم با اجرای این بخش از بزرگراه یادگار امام(ره) بافت فرسوده اطراف بخش غربی این بزرگراه نیز دچار تحرک شده و وضعیت بهتری پیدا خواهد کرد.
انتهای پیام/

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.