×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

۱۵۰ کیلومتر از راه های روستایی شیروان خاکی است

به گزارش روستانیوز، دولت اسماعیل زاده شنبه شب در جمع خبرنگاران شیروان با بیان اینکه ۸۰ درصد مردم شهرستان از جاده مناسب برخوردارند، اظهار کرد: مسیر ۵۰ روستای شهرستان به طول ۱۵۰ کیلومتر که اکثرا مسیر فرعی دارد خاکی است که از این تعداد ۱۲ روستا امسال آسفالت خواهد شد و سال آینده ۲۱ روستا انجام می شود.

وی خاطرنشان کرد: امسال، ۵۰ کیلومتر راه روستایی در سه بخش مرکزی، سرحد و قوشخانه شهرستان از محل اعتبارات ملی، محرومیت زدایی و شهرستانی آسفالت خواهد شد.

هم اینک مجموع کل راه‌های روستایی این شهرستان ۶۵۰ کیلومتر است که بیش از ۵۰۰ کیلومتر آن آسفالت است و ۸۶ کیلومتر بزرگراه در دو باند شمالی و جنوبی دارد.

 اسماعیل زاده با اشاره به آب روستایی شهرستان خاطرنشان کرد: اکثرا روستاهای شهرستان آبرسانی شده اند و چاه هایی احداث شده که با تامین منابع برق رسانی خواهد شد و اینک چهار مجتمع آبرسانی شهرستان در حال اجرا است که با بهره برداری آن از آب پایدار برخوردار خواهیم شد.

نماینده عالی دولت در شیروان اضافه کرد: ۱۳۱ روستا از ۱۵۴ روستای شهرستان شیروان تحت پوشش اداره آب و فاضلاب قرار دارد و ۲۳ روستا نیز به صورت خودگردان از آب چاه و چشمه استفاده می کنند.

شهرستان شیروان به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.