×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

مالک پاساژ ناایمن آزاد، مسئول معاش کسبه است

به گزارش خبرگزاری مهر، یاسر علیزاده شهردار ناحیه ۱ این منطقه از آغاز اجرای رأی پلمب ساختمان ناایمن پاساژ تجاری آزاد خبر داد گفت: تا کنون با حضور شهردار منطقه ۱۱ تهران جلسات متعددی با کسبه برگزار شده است و کسبه نگران وضعیت معاش خود هستند.

او گفت: تعیین تکلیف وضعیت پاساژ ناایمن آزاد از مقاوم سازی یا تخریب و نوسازی این ساختمان بر عهده مالک است و الزام اولیه رفع خطر، خروج کامل کسبه و مردم از ملک می‌باشد.

علیزاده عنوان کرد: شهرداری در مسیر صدور مجوز مقاوم سازی یا تخریب و نوسازی و اقدام برای رفع خطر ساختمان با مالک حداکثر همکاری را خواهد داشت.

او افزود: به عنوان مسئولیت اجتماعی و پیگیری حقوق شهروندی کسبه پاساژ ناایمن آزاد، با حضور شهردار منطقه ۱۱، معاون خدمات شهری و محیط زیست این منطقه، رئیس و عضو اتاق اصناف کشور و رئیس اتحادیه پوشاک تهران جلسه‌ای برگزار شد و پیگیری‌ها برای پیش بینی اسکان موقت کسبه در دست اقدام است و با توجه به اینکه ناایمنی این ساختمان ناشی از اقدامات غیر اصولی مالک ساختمان است؛ لذا مالک باید خود را ملزم به تأمین هزینه‌های اسکان موقت کسبه دانسته و در این مسیر همکاری لازم را با شهرداری و کسبه به عمل بیاورد.

او در انتها گفت: در احقاق حقوق کسبه پاساژ آزاد کنارشان هستیم و تنها هدف مدیریت شهری رفع خطر و حفظ ایمنی جان شهروندان است.

گفتنی است بر اساس اعلام روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱ تهران، از ابتدای هفته جاری اجرای رأی پلمب پاساژ آزاد با حضور مقامات قضائی آغاز شده است و طی چند مرحله این عملیات انجام خواهد شد.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.