×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

تسهیلات مسکن روستایی ۲ برابر شد

به گزارش روستانیوز به نقل از ایلنا، رضا خواجه ای، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان در جمع خبرنگاران، گفت : تسهیلات نوسازی و بهسازی واحدهای مسکونی در روستاها ، سرانجام به دستور رئیس جمهور و با مساعدت سازمان برنامه و بودجه افزایش یافت.

خواجه ای، ادامه داد : رئیس‌جمهور در نامه خود به رییس سازمان برنامه و بودجه خواستار مساعدت لازم در این زمینه شد و سازمان برنامه و بودجه نیز در این راستا با وجود عزم جدی دولت برای جلوگیری از هرگونه فشار بودجه‌ای تورم‌زا، موافقت خود در این زمینه را اعلام کرد.

 وی، یادآور شد: برهمین اساس، از امروز هشتم‌ مرداد ماه جاری و با ابلاغ رسمی بانک مرکزی به تمامی بانک‌های عامل در این زمینه، سقف تسهیلات نوسازی و بهسازی واحدهای مسکونی روستایی از ۱۰۰ به ۲۰۰میلیون تومان آغاز و فرآیند دریافت آن در استان برای متقاضیان آغاز می‌شود.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان تصریح کرد: دولت با وجود مشکلات عدیده اقتصادی و در شرایطی که بار مالی سنگین پرداخت یارانه های نقدی را به دوش می کشد، با هدف رونق بخشیدن به ساخت و ساز مسکن مقاوم در روستاها در برابر حوادث طبیعی مانند سیل و زلزله، نوسازی بافت فرسوده روستایی و ارتقاء سطح کیفی زندگی روستاییان تصمیم گرفت، سقف تسهیلات ساخت مسکن در مناطق روستایی را از ۱۰۰ میلیون تومان به ۲۰۰ میلیون تومان افزایش دهد.

خواجه ای، اضافه کرد: سود وام قرض الحسنه ۲۰۰ میلیون تومانی ۵ درصد و ضمانت آن سفته زنجیره ای ۳ نفره است و روستاییان عزیز که متقاضی دریافت وام ۲۰۰ میلیون تومانی هستند، از امروز می توانند  به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مستقر در شهرستان ها مراجعه کنند.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.