×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

بازارسازی برای شرکت های دانش بنیان توسط شهرداری

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا زاکانی شهردار تهران در مراسم امضای تفاهم نامه مشترک با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با بیان اینکه کمیته‌ای مشترک برای انجام فعالیت‌ها شکل گرفته است گفت: امیدواریم این تفاهم نامه منجر به ایجاد جهش فناورانه در شهر و گستردگی فعالیت‌هایمان شود.

وی با بیان اینکه تهران از هر جهت مستعد پیشرفت است گفت: تحول بزرگ پایتخت با تکیه بر دانش انجام می‌شود و ایجاد هویتی فناورانه و دانش بنیان برای تهران منجر به تحقق اهداف پیش رو می‌شود.

زاکانی با بیان اینکه امیدواریم در کنار هویت پایتخت، شاهد هویت هوشمندسازی و فناورانه آن نیز باشیم اظهار داشت: همکاری‌های خوبی با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری صورت گرفته است و شهرداری خود متقاضی بسیاری از خدمات فناورانه است و بازار بزرگی را برای شرکت‌های دانش بنیان ایجاد می‌کند.

شهردار تهران تصریح کرد: بخش اول فعالیت ما ناظر بر رفع نیازهای شهرداری است و امیدواریم با صورت جدیدی اداره شهر را بر پایه دانش پیش ببریم.

وی افزود: همچنین به دنبال این هستیم تا ظرفیت‌های متعدد شهر را برای شرکت‌های دانش بنیان بکار بگیریم.

زاکانی به مسیرهای احصا شده برای توسعه فعالیت‌های فناورانه در سطح شهر اشاره کرده و گفت: برای بوستان گفتگو به عنوان نمایشگاهی دائمی برای معرفی محصولات شرکت‌های دانش بنیان درآمده است. همچنین در کارخانه سیمان ری و همچنین مجموعه‌ای در شرق تهران اقدامات فناورانه پیش می‌رود.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.