×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

استقرار واحدهای سیار واکسیناسیون در میادین میوه و تره‌بار

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر نورمحمدی، با اشاره به بسیج بخش‌های مختلف شرکت شهر سالم برای تزریق دزهای یادآور کرونا به ویژه برای کارکنان و بازنشستگان شهرداری تهران گفت: از هفته گذشته یک پایگاه واکسیناسیون ثابت در درمانگاه منطقه ۱۰ و سه پایگاه سیار مشغول واکسیناسیون کارکنان شهرداری هستند و تاکنون بالغ بر ۲ هزار دز واکسن کرونا تزریق کرده‌اند.

وی با بیان اینکه پایگاه‌های ما آماده تزریق واکسن به کلیه شهروندان پایتخت هستند، ادامه داد: هم‌اکنون واحدهای سیار واکسیناسیون در میادین میوه و تره‌بار تهران مستقر هستند و آماده تزریق واکسن کرونا به کارکنان و شهروندان هستند.

نورمحمدی با اشاره به اینکه رسیدن تیم‌های سیار واکسیناسیون به سازمان آتش‌نشانی و شهرداری برخی مناطق نیز در دستور کار قرار دارد، اضافه کرد: برنامه تیم‌های سیار ما بر اساس درخواست‌های واصله تنظیم می‌شود و اگر تقاضاها افزایش پیدا کند آمادگی داریم که تیم‌های سیار شرکت شهر سالم را افزایش دهیم.

وی اظهار کرد: پایگاه ثابت واکسیناسیون شرکت شهر سالم نیز با عنوان پایگاه واکسیناسیون بعثت در درمانگاه منطقه ۱۰ واقع در خیابان قزوین استقرار دارد و از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۶:۳۰ در حال ارائه خدمت هستند.

به گفته نورمحمدی، با هماهنگی وزارت بهداشت واکسن‌های برکت، سینوفارم، کووپارس، پاستوکووک و اسپایکوژن در اختیار پایگاه‌های واکسیناسیون شرکت شهرسالم قرار دارد.

مدیرعامل شرکت شهر سالم با اشاره به روند صعودی ابتلاء به ویروس کرونا در روزهای اخیر گفت: تا به امروز هیچ مسیری مؤثرتر از واکسیناسیون برای پیشگیری از ابتلاء یا دست کم ابتلاء شدید وجود ندارد و لذا من همه شهروندان را به تزریق دزهای یادآور دعوت می‌کنم.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.