×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

۸۰ درصد پرونده‌های باغات شهر تهران مربوط به منطقه یک است

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد صادقی که با حضور حمیدرضا حاجوی شهردار منطقه یک، مدیران و مسئولان فضای سبز منطقه و نواحی برگزار شد، با بیان اینکه ۸۰ درصد از پرونده‌های مطرح شده در زمینه باغات شهر تهران به منطقه یک و تنها ۲۰ درصد آن به سایر مناطق مربوط می‌شود، گفت: ارزش افزوده که از کمیسیون ماده ۷ حاصل می‌شود باید با حمایت شورای شهر، کمیسیون‌های تخصیصی و… در خود مناطق جهت تملک باغات و توسعه‌های فضای سبز محور هزینه شود.

عضو شورای شهر تهران افزود: قانون حفظ و صیانت از باغات در کمیسیون ماده ۷ بر دو رویکرد مهم حفظ حق و حقوق شهر و صیانت از باغات و حفظ حد و حقوق مالکیت خصوصی و شهروندی مبتنی و همه تلاش‌ها برای اجرای این دو رویکرد است.

صادقی با تأیید طرح منطقه در رصد پلاک به پلاک فضاهای سبز گفت: بررسی وضعیت رصد پلاک به پلاک فضاهای سبز شهری با ترکیب نیروهای کمیسیون ماده هفت و نواحی، طرح خوب و قابل اجرایی است و وقت گذاری برای آن نتایج خوبی به همراه دارد.

شهردار منطقه یک نیز تصریح کرد: در سال ۱۴۰۰ و بهار ۱۴۰۱ بیش از ۱۲ هزار اصله در تعهدات کاشت به فضای منطقه اضافه شده است.

وی افزود: بعد از حوزه شهرسازی، حوزه حفظ و صیانت و پاسداشت فضای سبز خط قرمز منطقه یک است و برای صیانت از آن طرح رصد پلاک به پلاک فضاهای سبز در نظر گرفته شده تا بتوانیم وضع موجود را حفظ و فضای سبز را توسعه محور افزایش دهیم.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.