×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

بنای غیرقانونی در محله تهرانپارس پس از چهار سال تخریب شد

به گزارش خبرگزاری مهر، فاطمه تنهایی با اعلام خبر تخریب بنای غیرقانونی با حکم دستگاه قضا و عوامل اجرایی شهرداری منطقه ۸ گفت: اجرای حکم تخریب در بخش تجاری این مجتمع تجاری مسکونی واقع در بزرگراه شهید سلیمانی جنب مترو تهرانپارس که در حدود چهار سال پیش و در زمان ساخت مرتکب تخلف ساختمانی شده است، روز گذشته انجام شد.

شهردار منطقه ۸ با اشاره به اعمال قانون در راستای احقاق حقوق شهروندی افزود: با هماهنگی به‌عمل آمده و با حکم دادستانی شرق تهران و همکاری کلانتری ۱۴۷ گلبرگ در مورد این واحد تجاری با متراژ حدود ۲۰۰ متر مربع، بعد از چند مرحله اخطار، اعمال قانون صورت گرفت.

وی تصریح کرد: در قسمت تجاری این مجتمع، نیم طبقه غیرمجاز و بالکن ساخته شده بود که طی یکسال گذشته علاوه بر جلوگیری از فعالیت غیرمجاز، با شکایت شهرداری منطقه ۸ و به همت عوامل ناحیه و شهرسازی پس از چهار سال حکم تخریب ساخت و ساز غیر مجاز در این واحد تجاری به اجرا درآمد.

تنهایی در پایان با تاکید بر بازدیدهای میدانی عوامل و تیم‌های اجرایی شهرداری منطقه ۸ گفت: این اقدام در راستای صیانت از حقوق و خدمات‌رسانی به شهروندان، رسیدگی به درخواست‌ها و پیام‌های دریافتی از طریق سامانه‌های ۱۳۷ و ۱۸۸۸ در خصوص ساخت و سازهای غیر مجاز انجام شد.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.