×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

مدیریت شهری بدون هیچ حد و مرزی با ستاد ملی کرونا همکاری دارد

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، علیرضا جاوید سرپرست شهرداری تهران در مراسم راه اندازی امرکز واکسیناسیون تجمیعی شهدای مالک اشتر، ضمن تشکر و قدردانی از کسانی که برای سلامتی مردم زحمت می کشند، گفت: این افراد اکنون پس از گذشت یک سال و نیم دیگر مدافع سلامت نیستند، بلکه مجاهدان سلامت هستند.  

او در ادامه ضمن تشکر از علیرضا زالی، فرمانده ستاد مقابله با کرونا تهران، حجت الاسلام امرودی رئیس سازمان فرهنگی و هنری و سردار حسن زاده فرمانده سپاه تهران اظهار کرد: سپاه و شهرداری در بسیاری از فعالیت ها و همچنین در اختیار قرار دادن زیرساخت ها همکاری داشتند.

سرپرست شهرداری تهران یادآور شد: هرکس فارغ از لباس و جایگاه به مردم خدمت کند، مورد توجه مردم قرار گرفته است.

او ضمن تشکر از محمدی شهردار منطقه ۱۵ و رئیس فرهنگسرای خاوران افزود: زمینه واکسیناسیون روزانه بیش از  ۶ هزار نفر در فرهنگسرای خاوران فراهم شده است.

 جاوید یادآور شد: مجموعه مدیریت شهری با موافقت اعضای شورای شهر بدون هیچ حد و مرزی با ستاد ملی کرونا همکاری دارند و دکتر زالی هر تصمیمی بگیرند، کمک خواهیم کرد.

بنابراین گزارش، علیرضا زالی، فرمانده ستاد مقابله با کرونا تهران با تقدیر از زحمات شهرداری تهران و سازمان فرهنگی و هنری، بسیج و سپاه در کمک به انجام واکسیناسیون در تهران گفت: با کمک بسیج توانسته ایم روزانه تا ۶ هزار دُز واکسیناسیون در تهران را افزایش دهیم.

او با اشاره به مردمی بودن و کمک‌ های بسیج در مقابله با کرونا، افزود: سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران نیز از جمله مراکز یاریگر این ستاد بود که نسبت به تهیه ۲۰ هزار نماهنگ آموزشی و تهیه اقلام بهداشتی برای هیأت ‌های مذهبی در مراسم عزاداری اباعبدالله الحسین (ع) اقدام کرد.

این گزارش حاکیست، در ادامه علیرضا جاوید در مراسم رزمایش طرح شهید حاج قاسم سلیمانی ناحیه مقاومت بسیج مالک اشتر که با محوریت پویش همدلانه و گشت های سلامت محور و همیاران سلامت در حال اجرا بود، شرکت کرد.

بر پایه این گزارش، سردار حسن زاده در این مراسم با اشاره به اینکه منطقه ۴ و ۱۵ از مناطق پرجمعیت هستند و اقدامات بسیجی ویژه ای در این مناطق انجام شده است، افزود: فعالیت بسیج در اجرای طرح شهید سلیمانی نظیر واکسیناسیون، توزیع کمک به نیازمندان و …  اثر گذار بوده است.

او به همدلی و هم افزایی بین بسیج و نظام سلامت اشاره کرد و افزود: این از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی و بسیج مستضعفان است که هرجا نیاز بود، بسیج پای کار آمد.

بر پایه این گزارش، علیرضا جاوید، سرپرست شهرداری تهران در این مراسم ضمن تشکر از همه دست اندرکاران گفت: بسیجیان شرایط را درک و با هر بضاعتی به مجاهدان و مدافعان سلامت کمک می کنند که خیلی ارزشمند است.

 جاوید ضمن تشکر از مجموعه نواحی بسیج، پایگاه ها، سپاه تهران و ناحیه مقاومت بسیج مالک اشتر اظهار کرد: رهرو راه شهید سلیمانی هستید و امیدوارم عنایت ایشان شامل حال همه شما شود.

این گزارش حاکیست، علیرضا زالی، فرمانده ستاد مقابله با کرونا تهران در پایان خاطر نشان کرد: امروز شاهد خیزش نوین طرح شهید سلیمانی هستیم که با دقت و صلابت بسیج عجین وبا فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) شکل نوینی را در اجرای این طرح شاهد هستیم. ما در فاز اول شهید سلیمانی دستاورد های بزرگی داشتیم و تردید ندارم با همت، تلاش و انگیزه های مضاعف در بازآفرینی طرح شهید سلیمانی نیز موفق خواهیم بود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.