×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

آب شرب ۱۰ هزار روستا تامین می شود

به گزارش روستانیوز، علی اکبر محرابیان شامگاه شنبه در جلسه شورای اداری دماوند با اشاره به اینکه مهم‌ترین دلیل سفرهای استانی و سفرهای رئیس جمهور و هیأت دولت، شناسایی اولویت‌ها و تکمیل طرح‌های نیمه تمام است اظهار داشت: در خصوص بودجه ۱۴۰۱ رشد بسیار خوب و ارزشمندی داشته‌ایم.

محرابیان با اشاره به اینکه دماوند بعد از ۴۳ سال پس از انقلاب امروز اعلام می‌شود که ۳۰ یا ۴۰ روستا آب ندارد، جای شرمندگی دارد بیان داشت: برای رفع این معضل، وزارت نیرو طرح جهاد آبرسانی را در سراسر کشور آغاز کرد که در این طرح بکارگیری تمامی ظرفیت‌ها و فرصت‌های کشور برای اجرای یک طرح عظیم عمرانی است.

وزیر نیرو با بیان اینکه اصلی ترین مشکل دماوند موضوع آب رسانی و فاضلاب است افزود: برای مشکلات آب رسانی و فاضلاب این شهرستان از ظرفیت خصوصی سازی و خیران کمک می‌گیریم و اعتبارات لازم را در اختیار قرار خواهیم داد.

وی با اشاره به اینکه یکی از این حوزه‌های مهم که کار ناتمام محسوب می‌شود تأمین آب روستایی است گفت: در این راستا جهاد آبرسانی را آغاز کردیم و این طرح در ۱۰ هزار روستای کشور در حال انجام است و در دیگر شهرها و روستاها این طرح برای رفع مشکل کم آبی انجام می‌شود.

محرابیان عنوان داشت: موضوع درمانی یکی دیگر از مشکلات اصلی دماوند است که در هیأت دولت مطرح و در این زمینه اعتبارات را افزایش خواهیم داد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.