×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزایش محدوده روستاها و بخش‌ها در خلخال از مطالبات مردم است

به گزارش روستانیوز به نقل از مهر، حجت الاسلام کریم اسدی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان با اشاره به کمبود زمین در روستاها و بخش‌ها اظهار کرد: برای آبادانی روستاها نیازمند حضور جوانان و وجود زمین برای ساخت و ساز هستیم که افزایش محدوده روستاها و بخش‌ها در شهرستان خلخال یکی از مطالبات مردم است.

وی اضافه کرد: فرصت فصل کاری برای شهرستان و مسئولین باید مورد توجه باشد و امروز بعد از گذشت چندین ماه از سال ۱۴۰۱ و قولی که برای ساخت ۴ سد در شهرستان خلخال داده شده بود، عملی نشده است.

امام جمعه خلخال با تاکید بر اینکه هر کاری باید در زمان مشخص آغاز و تمام شود، ادامه داد: طولانی شدن زمان اجرای طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی در این شهرستان هزینه‌های تمام شده طرح‌ها را افزایش خواهد داد.

حجت‌الاسلام اسدی با قدردانی از تلاش‌ها و پیگیری شورای تأمین در برخورد قاطع و قانونی با تخریب گران طبیعت و محیط زیست در خلخال گفت: عرصه‌های طبیعی باید با بهترین نحو حفظ و به آیندگان سپرده شود و اکنون ثروت‌های طبیعی و خدادادی به دست عده‌ای به یغما می‌رود.

وی با اشاره به قرار گرفتن در فصل تابستان و حضور انبوه مسافران در این شهرستان خواستار توسعه فضای پارک‌ها و توجه به امر توسعه گردشگری و افزایش سرانه فضای سبز این شهر شد و افزود: پارک‌ها و بوستان‌ها از اماکن مهم در پذیرش و اسکان گردشگران است که متأسفانه در سال‌های اخیر اقدامی برای راه اندازی پارک‌ها و بوستان‌های جدید و توسعه فضای سبز در این شهر صورت نگرفته است.

امام جمعه شهرستان خلخال ضمن تقدیر و تشکر از مسئولین در خصوص ممنوعیت صدور مجوز راه‌اندازی کارگاه‌های تولید شن و ماسه در این شهرستان بیان کرد: حفظ و نگهداری از محیط زیست و تلاش برای جلوگیری از آلودگی‌های زیست محیطی از وظایف شرعی و قانونی شهروندان و مسئولین است که امیدواریم فشارها برای راه اندازی کارگاه‌های جدید در این شهرستان برای همیشه از تمام شود.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.