×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

اجرای طرح توسعه مشارکتی شهروند در نمایشگاه شهرهای خواهرخوانده

به گزارش خبرگزاری مهر، داوود قربانیان مدیرعامل فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند از طرح توسعه مشارکتی شهروند و آخرین فناوری‌های نوین در قالب خرید هوشمند مجازی در نمایشگاه شهرهای خواهرخوانده و توانمندی مدیریت شهری ۱۴۰۱ خبر داد و گفت: طرح توسعه مشارکتی شهروند و آخرین فناوری‌های نوین در قالب خرید هوشمند مجازی از مهم‌ترین طرح‌هایی است که در نمایشگاه شهرهای خواهرخوانده و توانمندی مدیریت شهری تهران ۱۴۰۱ به بازدیدکنندگان و متخصصان مدیریت شهری معرفی شد.

قربانیان در ادامه افزود: فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند در راستای تأکیدات مدیریت شهری مبنی بر گسترش خدمات شهروند در سایر مناطق پایتخت، با انتشار فراخوان، اطلاعات لازم و فراهم ساختن ظرفیت‌های مشارکت با بخش خصوصی، سعی دارد گام‌های مؤثری در جهت توسعه فیزیکی فروشگاه‌های خود و خدمات‌دهی جامع‌تر به شهروندان بردارد.

وی در ادامه عنوان کرد: طرح توسعه فیزیکی فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند، در قالب مشارکت با بخش خصوصی و کلانشهرهای کشور، از اولویت‌ها و اقدامات قابل توجهی است که از طریق بروشورها و اطلاعات موردنیاز در اختیار متقاضیان و بازدیدکنندگان غرفه شرکت شهروند قرار گرفت.

مدیرعامل فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند با بیان اینکه غرفه شرکت شهروند در این نمایشگاه با استقرار صندوق خودپرداخت، توانست تجربه خریدی مدرن و آسان را برای مخاطبان فراهم نماید، اذعان کرد: بی تردید این شرکت با امکان خرید مجازی در قالب فروشگاه دیواری شهروند، شکل نوینی از خرید اینترنتی را به شهروندان ارائه خواهد کرد.

به گفته قربانیان غرفه شرکت شهروند در نمایشگاه شهرهای خواهرخوانده و توانمندی مدیریت شهری تهران ۱۴۰۱ تا به امروز با استقبال بسیار خوب بازدیدکنندگان روبرو بوده است.

این نمایشگاه از تاریخ ۱۲ الی ۱۷ تیرماه ۱۴۰۱ و از ساعت ۱۰ الی ۱۹ در محل دائمی نمایشگاه‌های تخصصی شهرداری تهران واقع در بوستان گفتگو جهت بازدید علاقمندان و متخصصان حوزه مدیریت شهری دایر است.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.