×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

پرداخت ۱۰۰ میلیارد تومان بابت پیش پرداخت خرید اتوبوس/ یک ریال وام دریافت نکرده‌ایم/ درآمد ۱۵۰۰ میلیارد تومانی در بخش غیرنقدی

به گزارش خبرنگار شهر، ابوالفضل فلاح در هفتاد و ششمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در واکنش به گزارش مالی فروردین و اردیبهشت ماه که از سوی حبیب کاشانی خزانه دار شورا ارائه شد، با بیان اینکه گزارش سه ماه ۱۵ تیرماه تقدیم خواهد شد، اظهار کرد: گزارش هایی که ارائه شد بر اساس منابع دو ماهه بود که مصارف سه هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان و درآمد دو هزار میلیارد تومان بوده است.

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران با بیان اینکه تلاش شد حداکثر استفاده از منابع حداقلی شود، خاطرنشان کرد: در سه ماه ابتدایی ۸۰۰ میلیارد تومان کمتر هزینه کردیم و به جای اینکه به مردم فشار وارد کنیم خود تحت فشار قرار گرفتیم که بهینه مصرف کنیم. زیرساخت ها را به گونه ای فراهم کردیم که میزان کمتری اعتبار هزینه شود.

وی با اعلام اینکه میزان درآمد ۶ هزار میلیارد تومان و با احتساب آورده هفت هزار میلیارد تومان است، یادآور شد: شش هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان هزینه شده و مانده مصرف نیز داشتیم.

فلاح با بیان اینکه در این ایام فروش ملک نداشته ایم، گفت: تمام پرداخت ها صرفا از منابع درآمدی بوده است. مالیات بر ارزش افزوده مانده از سال قبل به راحتی جذب نمی شد اما خوشبختانه هزار و ۴۰ میلیارد تومان بدهی مربوط به مالیات بر ارزش افزوده را جذب کردیم.

وی با اشاره به پرداخت چهار هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان حقوق، تصریح کرد: علی الحساب افزایش حقوق در خردادماه پرداخت شده است و هزار و ۱۰۰ نفر از رانندگان اتوبوس پاداش پایان خدمت و سنوات دریافت کردند.

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران گفت: ۴۵۰ میلیارد تومان از محل تملک، ۷۳۱ میلیارد تومان در بخش عمرانی، ۹۷۱ میلیارد تومان بابت دیون به بانک ها بابت اوراق مشارکت بوده است. یک ریال از بازپرداخت اوراق عقب نمانده ایم که مورد توجه بانک مرکزی نیز قرار داشت. 

وی با تأکید بر اینکه در مجموع یک ریال وام دریافت نکردیم، یادآور شد: در حال حاضر ۱۰۰ میلیارد تومان بابت پیش پرداخت خرید اتوبوس پرداخت کرده ایم و از دو هزار چرخ، تعداد هزار چرخ تحویل داده شده و پول آن نیز پرداخت شده است. علاوه بر این قرارداد ۸۰۰ میلیارد تومانی برای خرید قطعات اتوبوس منعقد و ۲۲۰ میلیارد تومان پرداخت شده است.

فلاح با بیان اینکه تمام امکانات موجود در حال بررسی است که ماحصل آن را در ماه های آینده ارائه خواهیم داد، گفت: هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان در بخش غیرنقدی درآمد داشته ایم که به دلیل مسائل فنی هنوز ثبت نشده است.

انتهای پیام/

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.