×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

گروه‌های جهادی رکن مهم در آبادانی روستاهای استان مرکزی هستند

به گزارش روستانیوز، علی پاکپور در مراسم تجلیل از گروه‌های جهادی استان در سالن پیامبر اعظم استانداری مرکزی اظهار کرد: گروه‌های جهادی رکن مهم در پیشرفت و آبادانی در روستاها و البته جامعه هستند چرا که این گروه‌ها با گام‌های مؤثر خود باعث زدودن چهره محرومیت از جامعه می‌باشند.

پاکپور ادامه داد: مبدا پیدایش انقلاب با مبدا پیدایش گروه‌های جهادی گره خورده است و توده‌های مردم در همه ابعاد باعث تجلی گروه‌های جهادی شده است.

وی اضافه کرد: تفکر جهادی در روح جامعه امروز جای خود را پیدا کرده است که وجود این تفکر در جامعه و بین مردم می‌تواند مایه امید باشد.

پاکپور با اشاره به عبور از چالش اقتصادی با تکیه بر رفع مشکلات و نواقص اظهار کرد: مسئولین در جامعه باید در کنار مردم باشند تا روحیه جهادی را حفظ کنند و این مسئله مستلزم پرهیز از مدیریت‌های ویترینی است.

مؤمنی مدیر کمیته امداد امام خمینی استان نیز در این مراسم گفت: باید نگاه به محرومین بیش از بیش دیده شود و این در سایه گروه‌های جهادی امروزه در جامعه دیده می‌شود.

مدیر کل کمیته امداد استان مرکزی افزود: گروه‌های جهادی با ایمان به این عمل و حفظ حرمت قدم در این راه می‌گذارند و به سمت محرومیت زدایی حرکت می‌کنند تا باعث رشد و شکوفایی در جامعه شوند.

وی با اشاره به ساماندهی نیروهای داوطلب گروه‌های جهادی و مردمی برای خدمت به محرومین در جامعه گفت: سهمیه بندی برای هر روستا برای آبادانی و محرومیت زدایی امر مهمی است چرا که تحقق این امر می‌تواند اشتعال پایدار را در جامعه ایجاد کند

مؤمنی ادامه داد: اولویت کار گروه‌های جهادی امروزه در جامعه کار اقتصادی می‌باشد و باید خط فقر در جامعه به حداقل خود برسد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.