×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

تهیه بسته آموزشی ویدئویی ویژه منتخبین ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا

به گزارش روابط عمومی سازمان شهرداری­ها و دهیاری­های کشور، زیارتی نصرآبادی با بیان این مطلب گفت: شهرداری‌ها و دهیاری‌ها با داشتن اعضای شوراهای اسلامی توانمند، متعهد، ماهر و با انگیزه، بهتر خواهند توانست به اهداف و برنامه‌های آتی خود دست یابند. از اینرو آموزش و توانمندسازی شوراهای اسلامی شهر و روستا، نقش موثری در افزایش کارآیی و اثربخشی، بهبود خدمات‏رسانی به مردم، کاهش انحراف‌های مالی و اداری، افزایش تعاملات مدیریت شهری و روستایی و همچنین درک بهتر از نیازهای حال و آینده شهر و روستا دارد.

وی ادامه داد: هدف مرکز مطالعات برنامه ریزی شهری و روستایی از تهیه و تدوین محتواهای آموزشی ویژه شوراها افزایش کارآیی و اثربخشی در ارایه خدمات دولتی و بهبود خدمات‏رسانی در پاسخگویی به مردم؛ کاهش فساد مالی و اداری ناشی از عدم آگاهی از وظایف؛ درک بهتر از نیازهای حال و آینده شهر و روستا؛ ارتقای سطح کیفی عملکرد اعضای شوراهای اسلامی از طریق افزایش سطح دانش و مهارت؛ توانمندسازی اعضای شوراهای اسلامی در زمینه‌های بهبود وظایف نظارتی؛آماده‌سازی اعضای شوراهای اسلامی برای تعامل و درک نیازهای جامعه شهری و روستایی و همچنین بهبود ارتباطات میان شوراهای اسلامی و شهرداری‌ها و دهیاری‌ها؛ بوده است.

رئیس مرکز مطالعات برنامه ریزی شهری و روستایی افزود؛ بسته ­های آموزشی شامل ۱۲ محتوای ویدئویی در دو بخش؛ ویژه منتخبین شوراهای اسلامی شهر و ویژه منتخبین شوراهای اسلامی روستا است که در حوزه­های قوانین و مقررات شوراهای اسلامی  و آشنایی امور مالی و معاملاتی در شهرداری ها و دهیاری­ها  تهیه و تدوین شده است. همچنین برای بهره گیری عموم اعضای محترم شوراهای اسلامی شهر و روستا، محتواها در قسمت آموزش و توانمند سازی صفحه اول سایت سازمان به نشانی: imo.org.ir قابل دسترسی و دانلود می باشد.

زیارتی نصرآبادی گفت: انتظار می­رود استانداری ها ضمن اطلاع رسانی لازم به کلیه اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستای استان، آموزش همگام شهرداری­ها، دهیاری­ها و شوراهای اسلامی شهر و روستا را در دستور کار خود قرار دهند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.