×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

رقابت ۶۰۰ هزار نفر در قالب «قهرمان شهر» تا پایان سال

به گزارش خبرگزاری مهر، افتتاحیه جشنواره‌های اوقات فراغت و فعالیت‌های ورزشی محلات شهر تهران (قهرمان شهر)، عصر امروز سه شنبه ۷ تیر ۱۴۰۱- در سالن ۱۲ هزارنفری مجموعه ورزشی آزادی با حضور پرشور شهروندانی از محلات مختلف تهران برگزار شد.

این جشنواره‌ها که با شعار تابستان اول (اولین تابستان قرن جدید) و با برنامه‌ریزی برای گروه‌های مختلف سنی و جمعیتی ترتیب داده شده، همه محلات شهر تهران را درگیر می‌کند و در نهایت هم قهرمان شهر تهران در رشته‌ها و موضوعات مختلف مشخص می‌شود.

علیرضا زاکانی در این مراسم اظهار کرد: در نخستین تابستان قرن مفتخر هستیم تا در کنار شما شهروندان تهرانی بزرگترین رویداد آموزشی و تفریحی شهر را آغاز می‌کنیم.

شهردار تهران هدف از برگزاری این جشنواره را توسعه ورزش‌های همگانی برای تمام اقشار جامعه اعم از بانوان، نوجوانان، معلولان، سالمندان و جوانان عنوان کرد و گفت: با ایده و طراحی که صورت گرفته بناست که رقابت‌هایی در محلات شکل بگیرد و تا انتهای سال ۲۸۰ هزار نفر مرد و ۳۲۰ هزار نفر زن یعنی در مجموع ۶۰۰ هزار نفر با هم به رقابت بپردازند.

وی با بیان اینکه افزایش نشاط و ایجاد سلامت برای آحاد شهروندان عزیز تهرانی، اولین ویژگی این دوره قهرمان شهر است، افزود: رقابت بین محلات و خلق افتخار در محلات ویژگی دیگری است که نهایتاً در مسیر رقابت بین کلانشهرها و ایجاد تلاش و رقابت همه گیر در سطح کشور قهرمان محلات را در تهران و پس از آن قهرمان شهر ایران را مشخص می‌کند.

زاکانی ادامه داد: این شور و نشاط شما زمینه‌ای است که نشاط و سلامتی را برای جامعه به ارمغان می‌آورد و کارآمدی را برای ما رقم می‌زند. این مقدمه‌ای است که ما در این بستر، زمینه ورزش قهرمانی را در تهران و نشاط و شور همگانی و زمینه‌ای برای فعالیت قهرمانان افتخارآفرین همه ایران را فراهم کنیم.

شهردار تهران در پایان خاطرنشان کرد: امید دارم که بتوانیم سکوهای قهرمانی و پهلوانی را یکی از پس از دیگری توسط شما بزرگ همتان فتح کنیم و آینده‌ای درخشان را به دستان شما رقم بزنیم.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.