×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

خداحافظی شهروندان محله یافت آباد با گره ترافیکی چهار راه قهوه خانه

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۸- محمد جواد خسروی شهردار منطقه ۱۸ به همراه معاون فنی و عمران و مدیران ارشد مدیریت شهری منطقه با حضور در کارگاه احداث پروژه زیرگذر چهارراه قهوه خانه ، از نزدیک در جریان روند و پیشرفت ساخت این زیرگذر ۵۰۰ متری واقع در تقاطع خیابان های ابراهیم آباد، معلم و بلوار الغدیر در محدوده ناحیه۳ قرار گرفتند.

محمد جواد خسروی شهردار منطقه ۱۸ در خصوص پروژه زیرگذر چهارراه قهوه خانه گفت: چهار راه قهوه خانه یکی از تقاطع های شلوغ و پر رفت و آمد منطقه است که در چنین شرایطی ایجاد یک تقاطع غیر همسطح (زیر گذر) در این تقاطع می تواند جریان عبور و مرور را در ۲ مسیر روان کرده و به نحوی گره ترافیکی این مسیر را بازگشایی کند.
شهردار منطقه ۱۸ در ادامه تاکید کرد:چهار راه قهوه خانه یکی از تقاطع های اصلی منطقه ۱۸ است که به دلیل وجود مراکز مهم شهری از جمله آرامستان و گلزار شهدای یافت آباد، درمانگاه خیریه فرمانفرمائیان، سازمان اوقاف و امور خیریه جنوب غرب تهران به محلی پر تردد و شلوغ تبدیل شده است. همچنین در بلوار معلم نیز ارگان ها و نهادهای خدمات رسان عمومی از جمله دادسرای شهید مطهری، اداره های برق، آب و فاضلاب، گذرنامه، پلیس +۱۰ و بوستان بزرگ قائم(عج) واقع شده اند که بار ترافیکی این محور را بالا می برد.

خسروی در پایان تاکید کرد: کلنگ ساخت این زیرگذر در تقاطع چهار راه قهوه خانه در سال ۱۴۰۰ زده شده است و سازمان فنی و مهندسی معاونت فنی و عمران شهرداری تهران به عنوان مجری، این پروژه ۱۱۰ میلیارد تومانی را پیش می برد. طول این زیرگذر ۵۰۰ متر و عرض آن ۱۵ متر و سطح عرشه نیز۹۵۰ متر مربع است و تا یکسال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.