×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

حمل و نقل عمومی با مشکلات جدی مواجه است

به گزارش خبرگزاری مهر، پرویز سروری، در حاشیه هفتاد و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به ارائه گزارش معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری پایتخت در این جلسه، اظهار کرد: گزارشات نشان می‌دهد وضعیت حمل و نقل در دوره گذشته به اندازه زیادی افت کرده است. در حال حاضر با وجود کمکی که دولت برای توسعه حمل و نقل تهران می‌تواند انجام دهد، باز هم با مشکلات جدی در این زمینه در رسیدن به سرانه‌ها رو به رو هستیم.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه پیشنهاد یکی از اعضا این بود که از رئیس جمهور دعوت شود که به موضوع حمل و نقل ورود داشته باشد، تصریح کرد: لازم است رئیس جمهور در این زمینه وارد شود تا بتوانیم گام‌ها جدی برداریم و از وضعیت موجود به موقعیت مطلوب برسیم چون فاصله زیادی بین این دو فضا وجود دارد.

وی افزود: بیشترین منابع سال ۱۴۰۱ به حمل و نقل اختصاص یافته اما با تمام این موارد، نمی‌توانیم بدون همکاری دولت به نقطه قابل قبولی رسید.

سروری تأکید کرد: به همین دلیل قرارگاه حمل و نقل عمومی و پاک تشکیل شده که تمام دستگاه‌ها هم افزایی داشته باشند و بتوانند گام‌های جدی و مفید در کنترل ترافیک که تأثیر جدی در کاهش آلودگی هوا دارد، بردارند.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.