×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

بازدید مدیرکل حراست سازمان شهرداری ها و هیات مدیره اتحادیه آرامستانها از شهرهای استان مازندران

به گزارش روابط عمومی سازمان شهرداری ها ودهیاری کشور،‌ در جریان این بازدیدها از آرامستانهای سطح شهر ساری بازدید به عمل آمد و ضمن قدردانی از زحمات مجموعه شهرداری ساری و سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری در حل مشکلات مردمی، بر لزوم رعایت کامل قوانین و دستورالعمل های شرعی در خدمات رسانی به هموطنان عزیز و  نیز توجه به پروتکل های بهداشتی در مبارزه با انتشار ویروس کرونا تاکید شد.

همچنین از سازمان آرامستانهای شهرداری بابل نیز بازدید به عمل آمد و ضمن ابلاغ پیام تشکر دکتر جمالی نژاد رئیس سازمان شهرداری ها ودهیاری کشور از خدمات و تلاش های کارکنان این سازمان قدردانی و بر ادامه رعایت پروتکل های بهداشتی و ضوابط ابلاغی تاکید شد.

در این بازدید از آرامستان باغ بهشت بابل، المان شهید ایمانی از شهدای تک مزاری رونمایی شده و یاد این شهید توسط دکتر موفق نصب گردید.

دیدار و گفت و گو با امام جمعه، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهربابل دیگر برنامه های سفر به این شهر بود.

در این دیدارها به نقش موثر شهرداری ها و بویژه سازمان های آرامستان ها در مبارزه با بیماری کرونا اشاره و تاکید گردید که خوشبختانه سازمان آرامستانهای کشور عملکرد مطلوبی داشته و در کاهش درد و رنج و آلام خانواده های داغدار تلاش های خوبی انجام داده اند.

موفق در این دیدارها با بیان اینکه آماده سازی قطعه بحران در آرامستان باغ‌بهشت از جمله اقدامات قابل تقدیر این آرامستان بوده، گفت: سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور مدافع حقوق قانونی کارکنان آرامستانها در سختی کار و تبدیل وضعیت استخدامی و ارایه برنامه های آموزشی آنها می باشد.

همچنین مهدوی مدیرعامل اتحادیه آرامستانهای کشور با بیان اینکه در یک سال و نیم گذشته مباحث مربوط به کرونا شرایط بسیار سختی را برای آرامستانهای کشور ایجاد نموده، گفت: با پیگیری های مستمر موضوع سخت و زیان‌آور مشاغل آرامستانها را به نتیجه رساندیم.

در جریان بازدید از آرامستان بهشهر موفق و مهدوی دامغانی از زحمات رئیس و کارکنان خدوم این آرامستان تقدیر و تشکر و بر استمرار رعایت پروتکل های بهداشتی تاکید نمودند.
 
مدیرکل حراست و پدافندغیرعامل سازمان شهرداری ها ودهیاری کشور در جریان این بازدید با بیان اینکه مجموعه شهرداری‌ها بویژه در بخش‌های آرامستان‌ها در زمینه پیشگیری و کنترل ویروس کرونا همپای مجموعه درمانی کشوردر صف اول خدمت رسانی در کشور قرار دارند، گفت: با پیگیری های وزارت کشور، سازمان شهرداری ها و اتحادیه آرامستانها، سال گذشته موضوع  سخت و زیان آوری مشاغل کارکنان شاغل در آرامستان ها در شورای عالی حفاظت فنی مطرح و با موافقت این شورا کارکنان آرامستان های کشور جز مشاغل سخت و زیان گروه “ب” قرار گرفتند و سایر مشاغلی که بصورت غیرمباشرت می باشند، از طریق کمیته های استانی می توانند موضوع را طرح و پیگیری نمایند که با اجرایی شدن این مصوبه حمایت های لازم از کارکنان خدوم آرامستان ها صورت گرفت.

حجت الاسلام و المسلمین مهدوی مدیرعامل اتحادیه آرامستانها هم گفت: از مدیران عامل آرامستان ها کشور انتظار می رود با تعامل وهمکاری بیشتر و ضمن انتقال تجربیات در دوران بیماری کرونا باعث افزایش کیفیت ارائه خدمات به خانواده متوفیان و افزایش رضایتمندی و کاهش تالمات روحی آنها شوند.
 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.