×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

الزام شهرداری در استفاده از نیروی انسانی موجود به تصویب رسید

به گزارش خبرنگار مهر، بررسی طرح الزام شهرداری تهران در استفاده از نیروی انسانی موجود و واجد شرایط در پست‌های مدیریتی در دستور کار شصت و نهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران قرار گرفت.

لطف الله فروزنده معاون منابع انسانی شهرداری تهران با اشاره به این طرح گفت: نگاه شهرداری این است که حتماً از ظرفیت داخل استفاده کند

وی ادامه داد: گردش شغلی، جانشین پروری و بانک اطلاعات کارکنان شهرداری ایجاد شده است و به دنبال رشد و تعالی نیروهای داخلی شهرداری هستیم و به این باور داریم که افق روشنی را باید برای پرسنل ایجاد کرد.

فروزنده بیان کرد: از مجموع ۶۴۷ نفر از مدیران ۹۷ درصد آنها از داخل استفاده شده‌اند این مصوبه پشتیبان کار ما است و در کمیته منابع انسانی حتماً به این موضوع توجه خواهیم داشت

معاون منابع انسانی شهرداری تهران گفت: ما با متن شورای شهر موافق هستیم و تصویب آن می‌تواند منجر به انجام کار در شهرداری شود و پیام مثبتی برای کارکنان زحمتکش شهرداری دارد.

سپس این مصوبه با این پیشنهادات که انتصاب کلیه مدیران عامل نیز به این اضافه شوند و این موضوع که چنانچه فرد واجد شرایطی خارج از شهرداری یافت شد امکان استفاده از او وجود دارد با ۱۵ رأی موافق به تصویب رسید.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.