- نویسنده : خبرنگار قنبری
- 26 شهریور 1404
- کد خبر 16753
- 7 بازدید
- بدون نظر
- ایمیل
- پرینت
سایز متن /

مجید قنبری
کاظم احمدزاده مجری نامآشنای تلویزیون در حرکتی نمادین به جمع حامیان مدیریت مصرف آب پیوست . این همکاری در نشستی با مدیرعامل آبفای منطقه شش تهران کلید خورد تا از محبوبیت و اعتبار این چهره رسانهای برای نفوذ بیشتر پیامهای صرفهجویی استفاده شود.
به گزارش شهر و روستا از ری ؛ احمدزاده در این مراسم با تأکید بر نقش پیشگامانه رسانه و چهرههای عمومی گفت : بحران آب یک چالش ملی است و تنها با حرف حل نمیشود. ما باید خودمان اول عمل کنیم تا مردم را ترغیب کنیم . جالب اینکه او همین حرف را به عمل تبدیل کرد و قرار شد به زودی ادوات کاهنده مصرف را در منزل نصب کنند تا کاهش ۲۰ تا ۳۰ درصدی مصرف آب را به صورت ملموس به نمایش بگذارد.
از سوی دیگر ، حسین اکبریان مدیرعامل آبفای منطقه شش، با تشکر از این نگاه فرهنگی، هشدار داد: «تهران پنج سال است با خشکسالیهای پیاپی دست و پنجه نرم میکند و نجات پایتخت تنها با همکاری همه مردم ممکن است .
به نظر میرسد انتخاب چهرهای مردمی و دوستداشتنی مانند کاظم احمدزاده، میتواند تأثیر تبلیغات خشک گذشته را تغییر داده و تهران را یک قدم به «شهر حساس به آب» نزدیکتر کند.
http://shahrroosta.ir/?p=16753