- نویسنده : خبرنگار قنبری
- 08 بهمن 1403
- کد خبر 14921
- 85 بازدید
- بدون نظر
- ایمیل
- پرینت
سایز متن /

اداره روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰ تهران موفق شد در سومین جشنواره «من شهردارم» ، با تکیه بر خلاقیت ، نوآوری و بهرهگیری از هوش مصنوعی در طراحی و تولید محتوای تبلیغاتی رتبه دوم این دوره را کسب کند.
به گزارش شهر و روستا ‘ احمد محمدپور مدیر روابط عمومی منطقه با اعلام این خبر افزود : این موفقیت در سایه حمایت های مدیران ارشد منطقه ۲۰ ، همکاری شهرداران نواحی و معاونت ها و استفاده از ابزارهای جدید ارتباطی و فناوریهای نوین در زمینه طراحی پوسترها ، تراکتها و تولید کلیپهای خلاقانه تبلیغاتی، محتوای متنی، خبر و اطلاعرسانی حاصل شده است که تأثیر بسزایی در ارتقای ارتباط با شهروندان و افزایش مشارکت عمومی در جهت پیشبرد اهداف مدیریت شهری داشته است.
محمدپور ضمن ابراز خرسندی از این دستاورد گفت: روابط عمومی منطقه بیست در سومین دوره من شهردارم با استفاده از فناوری های روز به ویژه هوش مصنوعی ، ابزارآلات نوین در تولید آثار خلاقانه تبلیغاتی نظیر تهیه و چاپ ۲۰ طرح مختلف پوستر و بنر ، طراحی و ساخت ۱۱ رئال موشن و ۱۰ ریلز، تهیه و چاپ تراکت، طراحی QR کد بر روی تمامی محصولات چاپی ، ارسال بیش از دو هزار پیامک ، تهیه کلیپ بی رول از اقدامات طرح من شهردارم در سطح منطقه ، اطلاع رسانی گسترده ، استفاده از ظرفیت شبکههای اجتماعی و پرتال ها ، تولید خبر ، تصویربرداری و مستندسازی جزء مناطق برتر شهر تهران شد.
وی همچنین افزود: این موفقیت حاصل تلاش تیمی و برنامهریزی دقیق در مسیر تحقق اهداف مدیریت شهری و تعامل سازنده با شهروندان است.
گفتنی است طرح «من شهردارم» با هدف ایجاد بستری برای مشارکت شهروندان در مدیریت شهر و مردمیسازی اداره شهر برگزار میشود و منطقه ۲۰ توانسته است با رویکردی خلاقانه ، جایگاه ویژهای در این حوزه کسب کند.
http://shahrroosta.ir/?p=14921