×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

فعال‌سازی کارگاه‌های متروی منطقه ۷ پس از توقف ۴ ساله

نصرالله آبادیان در گفت‌وگو با خبرنگار شهر، درباره پیگیری برای تکمیل پروژه های نیمه کاره در منطقه ۷ اظهار کرد: تکمیل دو پروژه مسجد حسینی در خیابان سبلان و شریفیه در خیابان مدنی، تقاطع اتوبان امام علی (ع) که بعد از اجرای بزرگراه امام علی (ع) تخریب و پس از آن تجدید بنا شدند از پروژه های مهم منطقه هستند. پروژه هایی که حدود پنج سال متوقف بودند اما در ۱۴۰۱ اعتباری برای این مساجد در نظر گرفته شده و تلاش می کنیم توسط مردم و مطابق با نقشه های تصویبی سازوکار ادامه پروژه را فراهم کنیم.

شهردار منطقه ۷ افزود: برنامه تکمیل مسجد حسینی منجر به نتیجه شد و بخشی از اعتبارات آن را پرداخت کردیم و امیدوار هستیم این پروژه طبق زمانبندی پیش برود و در مورد مسجد شریفیه در حال مذاکره هستیم که نظر هیات امنا و مشارکت آنها را داشته باشیم و کمک کنیم تا شرایط برگزاری نماز در این دو مسجد به سرعت فراهم شود. همچنین مسجد خوارزمی نیز آماده بهره برداری است.

وی با اشاره به اینکه راه اندازی ایستگاه های متروی خطوط ۶ و ۳ در سطح منطقه ۷ از دیگر موضوعات مهم است، ادامه داد: خط ۶ مترو میانگین پیشرفت ۴۲ درصد دارد خطی که بیش از ۴ سال است پروژه های آن در منطقه ۷ متوقف مانده و در تلاش هستیم کمک کنیم کارگاه های آن فعال شوند. با پیگیری‌هایی که داشتیم امیدواریم ورودی باقیمانده از ایستگاه متروی شهید بهشتی در خط ۳ احداث و تکمیل شود. در خط ۶ ایستگاه میدان سپاه را داریم که از مهمترین ایستگاه های متروی منطقه است، جنب بیمارستان خانواده نیز دسترسی دیگری برای متروی خط ۶ داریم که باید کارگاه عمرانی آن راه اندازی شود.

توجه به محلات و پرداختن به پروژه های محله ای را از دیگر برنامه های سال جاری عنوان کرد و افزود: سعی کردیم در ۱۴ محله منطقه پروژه هایی را تعریف کنیم که بخش زیادی از این کار پیش رفته و در مرحله کفایت اسناد و انتخاب پیمانکار هستیم. پروژه هایی که راه اندازی آنها می‌تواند ارتقای کیفیت محیطی را در سطح منطقه به دنبال داشته باشد.

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.