×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزایش اعتبارات راه های روستایی سیستان و بلوچستان

به گزارش روستانیوز به نقل از  ایسنا، معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس این سازمان در سفر به استان سیستان و بلوچستان به همراه اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اعلام این مطلب اظهار داشت: این اقدام که به همت کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی برای استان سیستان و بلوچستان انجام شده، موجب شده تا رتبه نخست اعتبارات با رقم ۷۳۰ میلیارد تومان به این استان اختصاص یابد و این نشان از عدالت محوری در این بخش است.

داریوش امانی افزود: در ۲ سال اخیر، تمام نیازهای کشور در بخش راه های روستایی و فرعی احصا و بر اساس آن کتابی با همکاری سازمان، مرکز آمار و سازمان برنامه و بودجه تهیه شده تا مسئولان کشوری و استانی بر اساس آن به اولویت بندی بودجه ها برای توسعه این مسیرها بپردازند.

امانی با اشاره به این که در سال گذشته، قیر مورد نیاز برای راه های روستایی بموقع تخصیص یافت و اقدامات خوبی انجام شد، اظهار داشت: در سال جاری نیز با پیگیری کمییسیون عمران مجلس شورای اسلامی اگر تخصیص قیر سریع تر انجام شود، بیشتر پروژه های در دست اقدام، بموقع مورد بهره برداری قرار می گیرد.

لازم به ذکر است، بازدید از روند بازسازی دستگاه های ماشین آلات راهداری، بازدید از محورهای روستایی شهرستان‌های خاش و نصرت آباد به همراه اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از مهمترین اهداف سفر یک روزه به استان سیستان و بلوچستان بود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.