×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

۵۲ درصد واحدهای روستایی نوسازی شده است

به گزارش روستانیوز به نقل از مهر، وی با بیان اینکه در رابطه با مناطق روستایی اقدامات متعددی از جمله تهیه، مطالعه علمی و اجرای طرح هادی روستایی انجام می‌گیرد، اظهار کرد: میزان مقاوم سازی روستایی زنجان از میانگین کشوری بالاتر بوده و ۵۵ درصد است.

نماینده ولی فقیه و رییس شورای مرکزی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور گفت: در کنار این مهم و با همکاری دستگاه‌های حمایتی، برای خانواده‌های دارای ۲ معلول به بالا و یا محروم تفاهم‌نامه ای برا احداث مسکن انجام گرفته است.

روحانی نژاد تاکید کرد: در روستای لگاهی چنین منازلی برا روستای لگاهی ساخته شده و طبق برنامه ریزی بتوانیم آبادانی را در سراسر کشور در افق ۱۴۱۰ پایان دهیم.

وی افزود: هم اکنون به طور میانگین ۵۲ درصد واحدهای روستایی کشور نوسازی و مقاوم سازی شده و بر این اساس در افق ۱۴۱۰ جشن ملی پایان مقاوم سازی واحدهای روستایی کشور برگزار خواهد شد و امروز در روستای لگاهی زنجان نیز تعدادی اسناد روستایی به صاحبان آنان تحویل داده شد.

نماینده ولی فقیه و رییس شورای مرکزی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور تصریح کرد: هدف دیگر از اجرای طرح هادی اصلاح معابر و خیابان، سنگفرش و گذرگاه‌ها در قالب سنتی است.

روحانی نژاد یاد آورشد: برای مقاوم سازی واحدهای روستایی و جلوگیری از بلایای طبیعی نیز تسهیلات ارزان قیمت نیز در اختیار روستاییان قرار می‌گیرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.