×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

روزی که فرشتگان، بال سترگ خود را بر زمین گستراندند

سومین روز خرداد فرا می‌رسد تا گلبانگ “انا فتحنا لک فتحا مبینا” بر گنبد مسجد جامع خرمشهر و جای‌جای کشور عزیزمان طنین‌انداز شود و از خون جوانان وطن، لاله‌های آزادی ایران و آلاله‌های آزادگی ایرانیان سر بر آورد.
سوم خرداد، سالروز آزادی خرمشهر قهرمان، تبلور غیرت ملی و تجلی ایستادگی ایرانیان در برنتافتن اِشغال سرزمین عزیزمان توسط دشمنان این آب و خاک و یادآور فتح ناممکن‌ترین فرازها و صعود به مرتفع‌ترین قله‌هاست.
روزی که فرشتگان آسمان، بال سترگ و سپید خود را بر زمین گستراندند، تا دل‌های بزرگ‌مردان ایران زمین را به شاهراه ایمان و ریسمان الهی اتصال داده و مژده فتح‌الفتوحی را رفیق راه آنها گرداند.
چه تعبیر زیبایی معمار کبیر انقلاب اسلامی دارند که خرمشهر را نه قطعه خاکی با ارزش دنیوی بلکه ایمانی می‌دانند که آخرت  را برای مؤمنان به ارمغان می‌آورد؛ فرماندهی که رزمندگان آزادسازی این سرزمین مقدس را در شمار مجاهدین فی‌سبیل‌الله می‌داند.
اگر چه سال‌ها از آن روزگارِ ماندگار می‌گذرد اما هنوز کتاب قطور حماسه آزادی خرمشهر، پیشِ روی‌ ما گشوده است، لیکن بازگویی آن حماسه عظیم، کلمات و جملات و عبارات نو می‌طلبد تا به تأسی از خون‌های پاک بر زمین ریخته شده در آن دوران، چونان وارثانی شایسته، پیام‌رسان وارسته مفاهیم والای مجاهدت و شهادت به نسل‌های آینده باشیم.
سالروز آفرینش این حماسه بزرگ تاریخ ایران اسلامی را گرامی می‌دارم و توفیق خدمت‌گزاری همگان در مسیر پاسداری از آرمان‌ها و اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

انتهای پیام/

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.