×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

تکمیل تقاطع های غیرهمسطح شهر تهران مستلزم وحدت رویه حداکثری است

به گزارش خبرگزاری مهر، عباس شعبانی در هفتمین جلسه هم‌اندیشی شهرداران مناطق ۲۲ گانه با محوریت موضوعات فنی و عمرانی، رویکرد فعلی این معاونت را شامل پیگیری سه اولویت تکمیل پروژه‌ها، توسعه و نیز هدایت، نظارت و کنترل پروژه‌ها خواند.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با بیان اینکه در بحث تکمیل پروژه‌ها، می‌توان با ایجاد گردش‌های ناقص ۹۸ تقاطع غیر همسطح به صرفه‌جویی قابل توجهی در مصرف سوخت و کاهش زمان جابجایی شهروندان دست یافت، عنوان کرد: شرط اولیه نیل به این هدف مهم هماهنگی و وحدت رویه حداکثری میان مجموعه‌های مختلف شهرداری تهران از جمله مناطق است.

وی با نام بردن از پروژه‌های احداث ۱۷۰ کیلومتر شبکه جمع‌آوری و هدایت آب‌های سطحی، بزرگراه شهید شوشتری و ادامه بزرگراه یادگار امام (ره) به عنوان اولویت‌های توسعه‌ای، خاطرنشان کرد: معاونت فنی و عمرانی در حال انجام اقداماتی زیر ساختی برای انجام این پروژه‌ها است.

شعبانی، در ادامه با تاکید بر اینکه امروزه موضوع کنترل کیفیت به ویژه در پروژه‌های عمرانی با هر سطح و ابعادی بر کسی پوشیده نیست، از موضوع هدایت، نظارت و کنترل به عنوان حلقه گم شده ساخت و سازهای عمرانی یاد کرد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با یادآوری اینکه هشت ماه از دوره ششم مدیریت شهری پایتخت سپری شده است، گفت: باید با تدابیر معاونت هماهنگی و امور مناطق به یک وحدت رویه مناسب میان مجموعه فنی و عمرانی و مناطق دست یابیم تا به این ترتیب امور مربوط به پیشبرد پروژه‌ها را تا حد امکان تسهیل کنیم.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه مدیریت و مسئولیت امور شهری در سطح منطقه بر عهده شهردار آن منطقه است، گفت: باید در نظر داشته باشیم این موضوع نافی وظیفه هدایتی و کنترلی معاونت فنی و عمرانی نیست و مناطق باید در حوزه تشخیص و شناخت، با همراهی این معاونت گام بر دارند.

شعبانی در پایان با بیان اینکه نزدیک به ۱۷۰۰ پرونده باز در رابطه با پروژه‌هایی که کار اجرای آن‌ها به اتمام رسیده است، اظهار کرد: در سازمان‌های این معاونت وجود دارد. این موضوع باید تدابیر و همراهی معاونت هماهنگی و امور مناطق و شهرداری‌های مناطق ۲۲ گانه به سرعت تعیین تکلیف شود.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.