×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

بررسی طرح احداث زیرگذر عابرپیاده در ضلع جنوبی میدان آزادی

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۹، سید محمد رحیم مرتضوی در بازدید میدانی که از محلات، اماکن و برخی پروژه های ناحیه یک انجام شد بر استفاده از ظرفیت های  برج آزادی و لزوم هم افزایی و تعامل بیشتر مدیران شهری و فرهنگی برای استفاده حداکثری از این میعادگاه ملی مذهبی تاکید کرد.
شهردار منطقه ۹ با تاکید بر رسیدگی ویژه به معضلات اطراف برج و میدان آزادی و نگهداشت آن افزود: به منظور تسهیل دسترسی شهروندان به محوطه برج و میدان آزادی طرحی در دست مطالعه داریم تا زیرگذر عابر پیاده در ضلع جنوبی میدان احداث شود.
وی  ضمن بازدید از بوستان المهدی به عنوان بزرگترین بوستان منطقه و کلینیک و گل و گیاه منطقه ۹، گفت: مجاورت پایانه مسافربری آزادی باعث بروز برخی آسیب های اجتماعی در این بوستان شده است، با توجه به فرارسیدن فصل تابستان و نیاز شهروندان به گذران اوقات فراغت در فضای سبز شهری باید فضایی امن و آرام برای استفاده عموم فراهم شود.
مرتضوی در ادامه از بوستان ترافیک منطقه ۹ بازدید به عمل آورد و بر استفاده از ظرفیت های آموزشی این پارک به منظور نهادینه کردن فرهنگ ترافیکی و رانندگی به خصوص برای نوجوانان و خانواده ها تاکید کرد.
شهردار منطقه ۹ با حضور در پارک آزادی ضمن  گفت و گو با شهروندان، در جریان برخی از مطالبات و مشکلات آنها قرار گرفت و در پاسخ به یکی از شهروندان عنوان کرد: پروژه های شهروند محور با جدیت تداوم خواهد یافت، در این راستا و با توجه به مطالبه شهروندان سعی خواهد شد فضایی مطلوب برای ورزش بانوان در محیط پارک آزادی تجهیز شود.
وی مزرعه خانواده را ایده ای خلاقانه خواند و گفت: وجود چنین مکان هایی ضمن آشتی شهروندان با طبیعت، گامی در راستای مشارکت آنها در ایجاد و نگهداشت فضای سبز در دل محلات است که می تواند به سایر نقاط شهر و محلات مختلف تسری پیدا کند.
مجتمع فرهنگی- ورزشی کوثر آخرین مقصد بازدید میدانی شهردار منطقه ۹ و مدیران شهری بود، در این بازدید وی در جریان آخرین وضعیت پیشرفت پروژه کوثر قرار گفت و دستوراتی را برای تسریع و بهره برداری نهایی از این مجتمع فرهنگی- ورزشی هفت طبقه صادر کرد.

انتهای پیام 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.