×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

ششمین رزمایش همدلی و کمک مومنانه منطقه ۱۸ برگزار شد

به گزارش شهر ششمین رزمایش همدلی و کمک مومنانه  به همت پایگاه مقاومت بسیج شهرداری منطقه ۱۸ با حضور سرهنگ صفری فرمانده ناحیه مسلم ابن عقیل(ع)، سید محمد فیاض شهردار و معاونان و مدیران منطقه ۱۸ و خدایار معاون پشتیبانی و روحانی مدیر سازندگی سازمان بسیج شهرداری تهران جهت کمک رسانی به خانواده های آسیب دیده در دوران کرونا همزمان با ایام رحلت جانگداز رهبر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) برگزار شد.

سیدمحمد فیاض ضمن تقدیر از هماهنگی های صورت پذیرفته برای برگزاری رزمایش همدلی توسط کلیه نیروهای ستادی و صف در شهرداری منطقه ۱۸ گفت : این ششمین برنامه کمکهای مومنانه هست که با کمک همه مردم و پرسنل منطقه ۱۸ در حال برگزاری است. بر خود می بالیم که با تاسی به فرمایشات بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) توانستیم در حد بضاعت رزمایش همدلی را برای کمک به خانواده های آبرومند برگزار کنیم.

فیاض تاکید کرد: با برنامه ریزی های انجام شده  قطعا به دنبال این هستیم که این رزمایش و رویدادهای مشابه ادامه داشته باشد. همچنین جای دارد از سازمان بسیج شهرداری تهران به واسطه همکاری بی بدیل و شایسته ایشان در ایجاد رویه مناسب جهت اجرای این رزمایش در همکاری با واحد بسیج شهرداری منطقه تشکر  کنم.
 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.