×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

نصب ۵۰ دستگاه آسانسور در ایستگاه‌های افتتاح شده شبکه مترو تهران در سال جاری

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو)، رفع نواقص ایستگاه های در حال بهره‌برداری شبکه مترو تهران، یکی از برنامه‌های اولویت‌دار شرکت مترو در سال جاری و همچنین سالهای پیش رو است. طبق برآوردهای صورت گرفته، ایستگاه های افتتاح شده در خطوط یک تا ۴ مترو تهران نیازمند بیش از ۲۰۰ دستگاه آسانسور است که برنامه ریزی برای تامین و نصب ۵۰ دستگاه آسانسور در این ایستگاه ها طی سال جاری صورت گرفته است.

در همین راستا، قرار است ایستگاه های آزادگان و شهید صیاد شیرازی که هر دو در خط ۳ قرار دارند، در ۳ ماهه نخست امسال صاحب آسانسور شوند؛ ایستگاه آزادگان در سال ۱۳۹۳ ساخته شده است و ایستگاه شهید صیاد شیرازی در سال ۱۳۹۵. ایستگاه های استاد معین، طالقانی و حبیب ا… در خط ۴ از جمله دیگر ایستگاه‌هایی هستند که برای تسهیل رفت و آمد افراد کم توان جسمی و حرکتی و سالمندان به زودی صاحب آسانسور خواهند شد.

این روند در مورد سایر ایستگاه‌ها نیز ادامه خواهد داشت و با نصب آسانسور و اخذ تاییدیه لازم از موسسه استاندارد، یکی از نواقص پردرخواست ایستگاه های افتتاح شده قبلی به مرور زمان برطرف خواهد شد.

انتهای پیام 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.