×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

«محبوب تیزپاز نیاری» به عنوان سرپرست شهرداری منطقه ۱۸ منصوب شد

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۸-در این مراسم که صبح روز شنبه ۲۰ فروردین ماه سال جاری در دفتر شهردار منطقه ۱۸ برگزار شد، از تلاش و زحمات ۶ ماهه یعقوب هوشیار در جایگاه شهردار منطقه تقدیر و محبوب تیزپاز نیاری به عنوان سرپرست جدید شهرداری منطقه معرفی شد .

گفتنی است؛ این تغییر در پی انتصاب اخیر یعقوب هوشیار به عنوان شهردار شهر تبریز انجام پذیرفت.

در ابتدای این مراسم هوشیار ضمن اشاره به اهم اقدامات صورت گرفته در زمان مدیریت خود به ارائه مختصری از گزارش عملکرد ۶ ماهه اخیر منطقه ۱۸ پرداخت و گفت: تمام تلاش ها و موفقیت های ما در منطقه ۱۸ برگرفته از رویکرد ، منش و اخلاق رفتاری دکتر زاکانی شهردار محترم شهر تهران بوده است. ایشان به عنوان دلسوز مردم همواره به تمامی مدیران توصیه به خدمت رسانی به شهروندان را داشتند و اگر امروز در منطقه ۱۸ نیز توفیقی حاصل شده مرهون این نگاه خاص شهردار محترم تهران است.

هوشیار افزود؛ در طول ۶ ماه حضورم در منطقه ۱۸ اتفاقات و اقدامات خوبی شکل گرفت و انجام شد که از این میان می توان به کسب رتبه اول در جذب اعتبارات سالیانه در میان مناطق دیگر اشاره کرد که نشان دهنده میزان تلاش برای خدمت رسانی در این منطقه است.همچنین ساماندهی و نظام بخشی سیستم های اداری، پروژه های مختلف عمرانی و شهرسازی، اقدامات چشمگیر در حوزه خدمات شهری، برنامه های موفق در حوزه اجتماعی و فرهنگی، ایجاد تحول در ارتباط مردمی تکریم ارباب رجوع و … از اقدامات شایسته دیگر در منطقه ۱۸ بوده که به مدد حضور مدیران و پرسنل زحمتکش این منطقه در طول ۶ ماه گذشته اتفاق افتاده است.

هوشیار در پایان اضافه کرد؛ بسیاری از پروژه هایی که در ۶ ماه گذشته پایه ریزی یا روبه اتمام بوده است در سال جدید آماده افتتاح و بهره برداری است که ان شاالله در آینده نزدیک این اتفاق به تحقق خواهد پیوست.

در ادامه این مراسم حسین نظری معاون هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران با اشاره به انتصاب یعقوب هوشیار به عنوان شهردار تبریز گفت: گزارش های عملکردی از منطقه ۱۸ که تاکنون ارائه شده است از سویی نشان از عملکرد مثبت و خوب دکتر هوشیار بوده و از سوی دیگر نشان از انتخاب درست و بجای ایشان چه در جایگاه شهردار منطقه ۱۸ و چه به عنوان شهردار کلانشهر تبریز دارد و امیدواریم این ارتباط و همکاری پس از رفتن ایشان نیز به عنوان تعامل بینابین دو شهر تهران و تبریز همچنان تداوم داشته باشد.

نظری در ادامه سخنان خود با قدردانی از زحمات یعقوب هوشیار و آرزوی توفیق در مسئولیت جدید پیش رو، عنوان کرد: با هماهنگی که با شهردار محترم تهران و همچنین بخش های نظارتی شهرداری انجام شده است محبوب تیز پاز نیاری به عنوان سرپرست جدید شهرداری منطقه ۱۸ معرفی می شود.ایشان از همکاران ایثارگر، متخصص و متعهد هستند و سابقه حضور در منطقه را نیز دارا می باشند و برای ایشان نیز آرزوی توفیقات روز افزون داریم.

گفتنی است، در ادامه این مراسم محبوب تیزپاز نیاری طی سخنان کوتاهی از اعتماد دکتر زاکانی و معاونت هماهنگی امور مناطق برای مسئولیت تشکر کرد و گفت : اگر چه حضور در جایگاهی که دکتر هوشیار بوده اند بسیار دشوار است اما در طول دوران مسئولیت پیش رو به مدد تدابیر ایشان و همراهی و همکاری معاونین، مدیران و پرسنل فهیم و تلاشگر منطقه ۱۸ تمام تلاش خود را معطوف به خدمات رسانی مضاعف به شهروندان خواهیم کرد تا انشاالله در این عرصه بتوانیم سربلند و سرافراز باشیم.

در پایان این مراسم از سوی معاونت هماهنگی امور مناطق لوح تقدیر و از سوی معاونین و مدیران منطقه هدایایی به رسم یادبود به یعقوب هوشیار و همچنین حکم سرپرستی محبوب تیزپاز نیاری تقدیم شد.

انتهای پیام/

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.