×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

وزیر کشور از خط ۲ متروی و بزرگراه شمالی کرج بازدید کرد / تاکید وحیدی بر تسریع در ساخت و بهره‌برداری متروی کرج

دکتر احمد وحیدی وزیر کشور و دکتر جمالی نژاد معاون عمران وزیر و رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور که به همراه رئیس جمهوری به استان البرز سفر کرده اند، عصر پنج شنبه ۱۸  فروردیناز پروژه احداث خط ۲ قطار شهری کرج بازدید کردند.
 
به گزارش روابط عمومی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، وزیر کشور دراین بازدید در جریان آخرین وضعیت این پروزه قرار گرفت و خواستار تسریع در بهره‌برداری از این طرح برای کمک به تردد مردم و کاهش ترافیک شد و دستوراتی در خصوص رفع مشکلات صادر گرد.
 
وزیر کشور اضافه کرد: از کل خط، حدود ۵ کیلومتر آماده شده است اما این میزان، کمک زیادی به مردم و کاهش ترافیک نخواهد کرد. از این رو، باید فاصله یشتری از این خط آماده شود که ظاهرا مشکلاتی وجود دارد که یکی از آنها اختلاف قیمتی بین پیمانکار و کارفرما یعنی شهرداری است که باید به سرعت آن را حل کرد.
 
دکتر وحیدی همچنین از  روند اجرایی آزاد راه شهید سلیمانی که آزادراه شمالی کرح است هم بازدید کرد و گفت: این پروژه بخش قابل توجهی از ترافیک جاده تهران – کرج – قزوین را به خود اختصاص خواهد داد

وزیر کشور افزود: این یک طرح مشترک بین شهرداری و وزارت راه است و به بیش از ۵ هزار میلیارد تومان منابع مالی نیاز دارد که امید است با تسهیم آن بین شهرداری و وزارت راه زودتر به نتیجه برسد
 
در این بازدید وزیر کشور دستوراتی در خصوص پی گیری برای رفع مشکلات پیش روی این طرخ در زمینه های تامین اعتبار و تملک صادر کرد.
 
وزیرکشور همچنین از روستای شهیدپرور کندر بازدید کرد و دستوراتی در خصوص توسعه زیرساختها و گازرسانی و تعیین حریم صادر کرد.
 
 
 
 
 
 
 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.