×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

جلسه تفویض اختیار به شهرداری مناطق و ستادها با حضور شهردار تهران

به گزارش خبرنگار شهر، دومین جلسه تفویض اختیار به شهرداران مناطق و ستادها با حضور علیرضا زاکانی شهردار تهران و تنی چند از معاونان و شهرداران مناطق، صبح روز پنجشنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۱ برگزار شد.

در ابتدای این جلسه حسین نظری معاون هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران گزارش کوتاهی از مصوبات اولین جلسه تفویض اختیار به شهرداران و ستادها ارایه کرد و پس از آن، معاونان و شهرداران مناطق درباره موضوعاتی از جمله پرداخت های تقسیط شده اظهار نظر کردند.

پس از آن در بخش حمل و نقل و ترافیک پیرامون موضوعاتی چون آرام سازی و ایمن سازی معابر و اصلاح هندسی با مختصات مشخص بحث و تبادل نظر شد.

در ادامه این جلسه درباره نگهداشت کامل ایستگاه ها توسط پیمانکار ترافیکی، ایجاد واحد برای ساماندهی تردد موتور سیکلت ها، واگذاری اداره پارکینگ های محله ای و منطقه ای به مناطق، نصب و راه اندازی گارد ریل های بزرگراهی و موضوعات مربوط به شهرسازی صحبت شد.

از موضوعات مطروحه در حوزه شهرسازی می توان به امکان توافق با املاک دارای ماده صد، واگذاری برخی امور استعلامات کمیسیون ماده ۷ به مناطق، تفویض اختیار به مناطق به منظور انعقاد قرارداد جهت تهیه طرح های موضعی و بازنگری طرح تفصیلی با توجه به نیاز مناطق اشاره کرد.

به گزارش خبرنگار شهر موضوعات مطرح شده و مصوبات اولین جلسه تفویض اختیار به شهرداران مناطق پیرامون موضوعات مالی و اقتصاد شهر بود.

انتهای پیام/

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.