شهر و روستا

دستفروشان پایتخت صاحب کارت شناسایی می شوند

به گزارش خبرگزاری مهر، قدرت الله محمدی با اشاره به صدور کارت شناسایی برای دستفروشان تهران در سال جاری گفت: برای ساماندهی دستفروشان در تهران ۱۰ محور و موضوع در نظر گرفته شده است که در سال جاری عمده این طرح‌ها و برنامه‌ها اجرایی می‌شود.

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران با اشاره به اقدامات این شرکت در ساماندهی دستفروشان در معابر و میادین شهر تهران افزود: طبق برنامه ریزی های انجام شده در اواخر سال گذشته ساماندهی دستفروشان محور هفت تیر در منطقه ۷ انجام شده و بازار خلازیر نیز ساماندهی شد و در چند روز آینده افتتاح می‌شود.

وی با بیان اینکه دستفروشان میدان تجریش نیز در فضای در نظر گرفته شده مستقر شده‌اند، ادامه داد: در قالب طرح ساماندهی دستفروشان، بخشی از سامانه بازار برای ثبت نام دستفروشان در نظر گرفته شده است.

محمدی بیان کرد: با توجه به اینکه احتمال می‌رود، تمامی دستفروشان از فرایند ثبت نام اطلاع کافی نداشته باشند، به همین دلیل امسال در محل‌های حضور دستفروشان حاضر می‌شویم و کار ثبت نام را برای صدور کارت شناسایی انجام می‌دهیم.

به گفته مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران، تجربه جمع آوری اطلاعات و ثبت نام دستفروشان برای ساماندهی دستفروشان هفت تیر، بسیار خوب بود و از این تجربه برای ساماندهی سایر دستفروشان نیز استفاده می‌کنیم؛ در سال جاری طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای هر دستفروش یک کارت شناسایی صادر می‌شود تا در مواقع مورد نیاز استفاده شود.

خروج از نسخه موبایل