×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

تقدیر از شهرداری تهران برای برنامه نوروزی برای کودکان کار و ایتام/ باید در مسیر امیدبخشی و حل مشکلات مردم حرکت کنیم

به گزارش خبرنگار شهر، پرویز سروری در ابتدای پنجاه و پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه خوشبختانه حال عمومی مهدی چمران روبه بهبود است، اظهار کرد: اخبار خوبی در این زمینه به ما رسیده و به زودی از آی سی یو خارج خواهند شد و امیدواریم به زودی به عنوان شاگرد در خدمت ایشان باشیم.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه سال نو را با حدود ۵۰۰ نفر از ایتام و و کودکان کار آغاز کردیم، یادآور شد: شهرداری برنامه خوبی را برای این عزیزان برگزار کرد که نمایانگر رویکرد شورای شهر و شهرداری جدید است و امیدوارم به روزی برسیم که کودک کار نداشته باشیم و ایتام احساس نکنند که پدر ندارند و غم خود را فراموش کنند که عملکرد شهرداری در این زمینه قابل تقدیر است.

سروری ضمن تشکر از شهرداری تهران به علت اجرای برنامه‌های خوب استقبال از بهار نیز گفت:‌ ان‌شاءالله هر چه بیشتر شاهد افزایش نشاط اجتماعی باشیم و دست به دست هم بتوانیم روزهای بهتری را رقم زنیم.

وی خاطرنشان کرد: برآیند کشور از جریان انقلاب از نظر مقام معظم رهبری برآیند مثبتی است و آن چیزی که رهبر معظم انقلاب از همه نیروهای انقلابی خواستند این است که در راستای امید بخشی حرکت کنند چراکه استراتژی دشمن سیاه نمایی است و ضعف ها را بزرگ نمایی می کنند و در بین مردم در خصوص عملکرد رو به رشد دولت، مجلس انقلابی، شورای اسلامی شهر و شهرداری ایجاد یاس و ناامیدی می کنند.

سروری ادامه داد: وظیفه ما این است که جامعه را در مسیرهای واقعیت ها و امیدبخشی حرکت دهیم و امسال در مسیری باشیم که مشکل مردم حل شود. مسیر دنیا تغییر کرده و مشکلات از شرق به غرب در حال حرکت است و در فضای موجود کشوری موفق خواهد بود که بتواند مدیریت خوبی داشته باشد و در حال حاضر بحث مدیریت سال و ماه نیست و باید لحظه ها را مدیریت کرد.

نایب رئیس شورای شهر تصریح کرد: تغییرات جهان و سرعت آن به گونه ای است که مدیریت رسیدن به منافع ملی در کشورها مدیریت لحظه هاست و اگر کنش گر فعالی نباشیم کنش گر منفعلی خواهیم بود و منافع ملی را با تحقیر مواجه خواهد کرد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر شاهد زوال سعودی و گل کردن جریان مقاومت هستیم، گفت: با توجه وضعیت بین روسیه و اوکراین، اگر درست برنامه ریزی کنیم شکوفایی استعداد و حرکت هوشمندانه خواهد بود و نمی توان در چنین شرایطی، کشور را سنتی اداره کرد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اظهار کرد: درآمد شهرداری تهران تا پایان سال پیش از ۳۵ هزار میلیارد تومان عبور کرد و در حالی که پیش‌بینی‌ها تحقق ۲۸ تا ۳۰ هزار میلیارد تومان بود.

سروری گفت:‌ این مسأله نشان می‌دهد اعتماد عمومی نسبت به تصمیم شورا و شهرداری افزایش یافته و چشم‌انداز خوبی را برای آینده ان‌شاءالله شاهد خواهیم بود.

انتهای پیام/

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.