×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

تعیین تکلیف املاک واقع در طرح ادامه بزرگراه یادگار امام(ره)؛ به‌زودی

شهردار منطقه ۱۰ در گفت‌وگو با خبرنگار شهر، درباره آخرین وضعیت ادامه بزرگراه یادگار امام(ره) اظهار کرد: بر اساس نظر مشاور، شاخه جنوب شرقی در طرح ادامه بزرگراه یادگار امام(ره) کارکرد بزرگراهی خود را از دست داده است؛ با توجه به در نظر گرفتن این مساله در منطقه ۱۰ کارهای مطالعاتی طرح توسط سازمان مشاور با حمایت و پشتیبانی معاونت های فنی و عمرانی و حمل و نقل و ترافیک انجام شده و به پایان رسیده است.

وی افزود: بر اساس این مطالعات این نقطه در ادامه یادگار امام (ره) یا تبدیل به یک معبر نمونه و یا یک معبر جمع کننده و پخش کننده می شود؛ در این باره طرح را با مردم به عنوان ذینفعان اصلی طرح، مورد بررسی قرار می دهیم.

شرفی عنوان کرد: اگر این طرح به این صورت مصوب شود بسیاری از املاک داخل طرح که سالیان سال بلاتکلیف بود از بلاتکلیفی خارج می شوند و مردم می‌توانند درباره املاک خود مبنی بر فروش یا ساخت و ساز تصمیم بگیرند.

شهردار منطقه ۱۰ در پایان خاطرنشان کرد: طرح ادامه بزرگراه یادگار مراحل پایانی خود را سپری می کند و امیدواریم که در اوایل سال جاری این طرح نهایی و اجرایی شود؛ در حال حاضر فقط نظر منطقه درباره طرح باقی مانده که به زودی ارائه و پس از آن برای تصویب به کمیته شبکه معابر و کمیسیون ماده پنج ارجاع می‌شود.

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.