×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

بهره‌برداری از اکوپارک روددره فرحزاد در نیمه اول سال/طرح ساماندهی روددره اسلام‌آباد امسال تعیین تکلیف می‌شود

مهدی صالحی در گفت‌وگو با خبرنگار شهر درباره آخرین وضعیت ساماندهی روددره های این منطقه اظهار کرد: فاز اول ساماندهی روددره فرحزاد، مربوط به جمع آوری معتادان متجاهر بود که مراحل آخر خود را طی می کند. در بحث امنیت بخشی آن نیز در حال انعقاد قراردادهایی با پلیس هستیم و کانکس هایی را برای این موضوع تعبیه کرده ایم. ضمن اینکه قراردادهایی را هم با پلیس برای تامین نیروهای امنیتی در آن محدوده بسته ایم.

وی افزود: در بحث روشنایی و دسترسی روددره فرحزاد نیز شهرداری های مناطق ۲ و ۵ در حال انجام اقدامات مناسبی هستند و فاز آخر این پروژه که اجرای اکوپارک است بر عهده سازمان بوستان‌ها قرار دارد که طبق پیش بینی در ۶ ماه اول سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

صالحی درباره وضعیت روددره اسلام آباد نیز گفت: از آن جا که هنوز طرح روددره اسلام آباد مصوب نشده، برنامه اجرایی مشخصی برای آن طراحی نشده ولی این موضوع نیز از همان پروژه هایی است که به محض تصویب و تعیین تکلیف موضوع می توان نقشه مالی آن را طراحی و پروژه را اجرایی کرد. طبیعتا تعیین تکلیف نهایی و اجرای آن به نیمه دوم سال ۱۴۰۱ خواهد رسید.

شهردار منطقه ۲ در ادامه بیان کرد: یکی از ویژگی های منطقه این است که فضای سبز شهری زیادی داریم که در اثر عبور شبکه های بزرگراهی از هم جدا شده اند و بعضا مقیاس عملکردی آن ها کوچک است اما یک سری اتصال های پیاده و دوچرخه و مناسب سازی می تواند فضاهای شهری را تبدیل به یک مگاپروژه کند. به طوری که در یک هدف کلان، ۶۷ کیلومتر طول مسیر پیاده راه در انتهای اجرای این پروژه ها خواهیم داشت که می توانیم برای اطراف آن برنامه ریزی کنیم. 

وی خاطرنشان کرد: یکی از پل‌های اتصالی بین فضاهای شهری بین بوستان فدک و  ۱۳ هکتاری در سال ۱۴۰۰ افتتاح شد؛ پل دیگر تا خرداد ۱۴۰۱ به بهره برداری می رسد و پل سوم نیز در سال ۱۴۰۱ شروع و تا پایان سال به اتمام خواهد رسید.

انتهای پیام/

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.